Ikke min dag!

Jeg tok så mange fine bilder av unger i akebakken i dag, av de som gikk på ski, av snøværet og av masse annet. Så skulle jeg kjøre dem over på dataen da. Gjett hvem som glemte seg bort, da jeg ble avbrutt????  Ikke et bilde ble det, for jeg slettet alt på kameraet, uten å se etter om jeg hadde ført over bildene. Nei, det var ikke min dag i dag. Sukk så ergerlig. Jeg måtte brått finne på noe annet for å muntre meg opp. Så da tegnet jeg frøken Vår. Jeg fikk jo nye tegneblyanter og ark til jul og det må jo testes ordentlig. Sånn var min dag. Egentlig fin, selv om alle bildene forsvant. 

#kunst #foto #blogg
34 kommentarer
    1. Uff så kjedelig. Men en fantastisk tegning da:) Jeg er nok mye mer glad i frk vår:) Ønsker deg en nydelig ettermiddag og kveld:) Klem.

    2. ugh ingenting er verre enn tekniske ting som krangler…bilder som blir borte er utrolig irriterende
      men tegningen var så kjempenydelig og søt og sprudlende og glad <3<3

    3. Uff, det der har jeg også gjort en gang. Slettet masse bilder av sønnen som liten, til min store fortvilelse. Heldigvis klarte min daværende samboer å få dem fram igjen. Såfremt du ikke har formatert minnekortet skal det gå an å få det til. Ha en fin kveld.

    4. Lillian: Godt det ikke var annet enn snø får jeg vel tenke. Den ligger jo der enda,så jeg får prøve igjen i morgen. Glad du likte tegningen da! 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. birdbay: Skikkelig irriterende, men ikke noe å gjør med. Jeg tenkte ikke over hva jeg gjorde. Men jeg ble i godt humør av frøken Vår. Kos deg i kvelden. Klemsiklem 🙂

    6. cuskima: Sjelden jeg gjør sånt. Men jeg hadde tankene andre steder akkurat da. Godt det ikke var noen fryktelig viktige bilder. Men vårdamen ble en oppmuntring i hjertet.

    7. Missimperfektum: Ikke stort å gjøre med her.Jeg slettet dem på kamera uten at de var ferdig overført, så sånn er det. Jeg prøver igjen i morgen jeg, for da kommer det visst mer snø her! Godt det ikke var veldig viktige bilder. 🙂 Kos deg i kvelden 🙂

    8. Jeg tror det var en mening i det, for den tegningen var jo SÅÅ fin 🙂 Så det ble hvertfall noen vakkert ut av det 🙂 Kjempefin 🙂 Klemme r<3

    9. Huff ;o slikt er irriterende ;o Eller det at du tror du har sendt en film på snapchat f.eks. men så ble den aldri det ;o Du får hive ungene ute igjen og ta nye 😛 Har snødd så mye i dag her så ;o

    10. Skulle gjerne sett at frøken Vår kom ganske snart jeg! Men jeg vet at det er litt tidlig, så jeg får ta med litt vinter mens jeg venter. Fort gjort å slette bilder på kamera, men forhåpentligvis er det bare dagens bilder og ikke mange dager som har blitt borte. I morgen er en ny dag med nye muligheter for fine bilder 🙂

    11. Søtmonsen ): Hadde det vært mine barnebarn så,men det var naboungene og i morgen er det skole for dem alle. Men sånn er det, det er bare å lade kameraet og komme seg ut igjen. Takk for omtanken 🙂

    12. margarites: Nei da, jeg har ikke mengder på kamerakortet, kun for hver dag. Ikke krise, men ergerlig var det! Jepp, jeg satser på morgendagen! 🙂

    13. Ærsj, slik er kjedelig! Men jeg føyer meg inn i rekka her. Det ble en flott tegning. Jeg er også mer glad i frk. vår, men må nok fint vente litt til på henne 🙂

    14. Frøken Vår er helt herlig, og kanskje hadde hun ikke sett dagens lys hvis ikke du hadde slettet alle bildene?? (Men skjønner at du syntes det var ergerlig! 🙂

    15. Det der er så fort gjort, jammen bra det kommer flere dager som man kan ta bilder <3 Nyyydelig tegning og nyyydelig header <3 <3 <3 Gooodklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg