Dagens drøm…


God morgen.Ja, hva vil dagen bringe? Det aner ingen. Visst kan vi ha planer, men ikke alltid blir det som tenkt. I min fantasi er dagen som en rund kule. Noen dager fortsetter den å være det. Den triller lett av sted. Andre dager møter dagen noe. Da kan det bli både sprett og hopp. Noen ganger har dagen blitt til en firkant innen dagen er omme, eller en bit med skape kanter. Hva blir denne dagen? Ja, det kan vi bare undre oss over, enda.


Her er det bitende kaldt i dag. I går hadde morgenen gult lys, men i dag er det rødt. Jeg trener fortsatt med mitt nye kamera og la noen bilder over hverandre fi fotoprogrammet for å få til en drøm. Sånn er det med dagen også. Det som skjer oss legges til og trekkes fra, sammen blir det vår dag med bilder og minner i hverandre. Nok en dag gryr, hva den bringer, vet ingen. Nyt den!

#foto #hverdag #blogg #vinter
19 kommentarer
    1. Så utrolig flott bilde der:) Her blir det nok kunstverk ja:) En nydelig men bitende kald dag:) Ønsker deg en fortsatt herlig dag:) Klem:)

    2. birdbay: Tusen takk! Veldig artig å utforske nytt. Ja, kaldt er det, men jammen varmet sola i formiddag. Dagen har hittil vært flott. Nå er det kyllingfilet til middag med ris som ligger klar. Jeg er sulten og gleder meg! Ha en flott ettermiddag og kveld 🙂 Klemsiklem 🙂

    3. astmaogallergi: Tusen takk! Jeg har lastet ned et fotoprogram, gratis fra nett, som heter Picasa. Der er det mye man kan leke seg med. Blant annet kan man legge bilder over hverandre. Skikkelig morsomt. Jeg gjør først om bildene til en slags tegning, farger dem litt og så skinner de igjennom hverandre og det skaper fine effekter. 🙂

    4. Morsomt det siste bildet. Med nytt kamera er det mye å sette seg inn i – prøve og feile, utforske og teste. Jeg fikk nytt kamera for ca et halvt år siden. Mange muligheter, men jeg bruker det ikke nok til å huske hva jeg skulle stille inn på når. Blir mest vanlige programmer, for kamera er greit å ha med i vesken 🙂

    5. margarites: Herlig med nytt. Jeg liker å utforske det med en gang, så kjenner jeg det når jeg skal bruke det til et eller annet. Godt med et kamera i veska. Jeg er veldig fornøyd, men det er mer å utforske! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg