Nok en skitur!


Det blir ikke bestandig å elegant når man skal stå på ski igjen etter mange år. Men unger er naturtalenter ser det ut som.


Jeg ser det er mange som har skrevet om dette i dag, skitur! Herlighet så fint. Eldste barnebarnet og jeg gikk innover i går ettermiddag, og på hjemveien fikk vi en praktfull kveldshimmel. Min andre tur denne vinteren og hans første på fem år. Jeg ble imponert. Skiene var litt lange, men moro hadde han på bestefars ski, med bestefars skisko, skidress og staver. Han har ikke skier selv, men lengtet etter å prøve seg. Så bra har han blitt så lang og stor at han kunne låne utstyr. For det var da slett ikke så viktig å ha det nyeste, bare han kunne komme seg ut med bestemora!


Dette ble en minnerik tur for oss begge. I morgen er det hverdag igjen, og om det blir flere skiturer på oss denne vinteren aner vi ikke.Men skiene fikk den rette veien, framover, og vi hadde det supert!

#foto #blogg #friluftsliv #vinter
16 kommentarer
    1. Ser kjempekos ut 🙂 Jeg har ikke gått på ski på maaaange år 😀 Fint ute nå da, men jeg har bare vært inne 😀 Klemmer i kvelden <3

    2. Fantastiske bilder:) Og det husker jeg så utrolig godt fra min egen barndom skitur med farmor og farfar var bare det aller beste:) Takk for at du brakte de minnene tilbake:) Ha en strålende kveld å kos deg innendørs:)

    3. frodith: Vi hadde det skikkelig moro sammen, akkurat sånn det skal være. 🙂 I dag har vi holdt oss inne også, det var alt for kaldt. Klem til deg 🙂

    4. birdbay: Jeg gikk aldri på skitur med mine besteforeldre jeg. Men på ski gikk vi hver dag hele vinteren om det var mulig da jeg var barn! Gøy å dele en opplevelse som tar fram minner. Klemsiklem til deg 🙂

    5. Ritamarita: Det ble noen fall og noen frivillige hviler i den myke snøen. Jeg liker best bortoverski jeg. Snart er det din tur!!!!!!Jippi! Nå er det kaffe og julekake med brunost her. Koser meg! Klemmer til deg 🙂

    6. fruensvilje: Fem år uten ski på bena var det. Så i år passet bestefars ski, og det ble gøy! De går jo mest slalåm disse ungene av i dag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg