Sommerlengsel.


Jeg fikk en så stor lengsel etter sommeren i dag, at jeg måtte lete fram noen bilder bare for å minne om at ja, den ligger der framme og venter!


Jeg liker svart/hvitt som vi har nå, men farger er også så fint!


Å se reinsdyr i nord var også en opplevelse. Jeg vil gjerne se det igjen. Sommerlengselen er der!


Det er godt man kan ta fram noen bilder og minnes. Nå er vi allerede halvveis i januar, og vinteren gir oss andre gleder enn sommeren. Jeg er glad vi har årstider!

#foto
14 kommentarer
    1. Jeg er også glad vi har årstider, men jammen er det flott å se bildene dine fra sommeren. Og reinsdyr, da, for en fin opplevelse! 🙂 Kos deg i svart-hvitt-kulda en stund til – og nå går det jo mot vår i full fart 😀

    2. så deilige bilder,trengte akkurat det no )) for mine bilder var slettes ikke vakre .
      Ukene går heldigvis fort så plutselig er vi der igjen )) gleder meg til våren ja

    3. Årstider er gull verdt! Men jeg skal være ærlig å si at sommeren er en favoritt. Nå om dagen sitter jeg å lager fotobok av sommerferiebildene fra i sommer. Og da begynner jeg jo å lengte til den neste…
      Du hadde jammen funnet frem fine sommerbilder med varme farger. Ikke rart vi gleder oss til det er dette vi møter hver dag. Men vi kan nyte vinteren også, når den er her. kald og vakker på fine og tørre dager 🙂

    4. Jeg er også glad i alle våre årstider 🙂 De er unike, og har hver sin sjarm 🙂
      Min favoritt er sommeren. Og det var så nydelig å se disse bildene her <3 Jeg gleder meg sånn 😀

    5. birdbay: Synes jeg trengte å bli minnet om det nå. Tenk hva vi har i vente. Men det er nydelig der ute nå også, for all del! Ha en vakker ny uke! 🙂

    6. Lillian: Ja, jeg er så glad for årstidenes variasjon. Litt vanskelig å velge en favoritt, men våren er super! Jeg liker å reise i nord å se reinsdyr, de er så spennende synes jeg, og så mange!!! Gleder meg til vårligere temperatur, for det er jammen kaldt nå. Men det er bare å kle seg, så er det fint! Ha en fin ny uke! 🙂

    7. fruensvilje: Joda, dine bilder er da alltid yndige med utsikt, vann, fjell og kos!!!!! Ja, nå går det fort mot lysere tider og vår. Det er bare å glede seg! 🙂

    8. margarites: Herlig å se på bilder fra tidligere somre. Jeg skal til med det samme, fotobok. Supert å lage. Godt å se bildene og minner, pluss å glede seg til kommende tider. Jeg har nok en stor favoritt i våren. Synes det er så spennende med alt som vokser og gror da! Men ja, jeg nyter vinteren også. Noe så fint som skiføre og blå himmel! Ha en vakker ny uke!

    9. Eva: Ja, alle årstider har sin sjarme. Sommer er herlig, men mange ganger har jeg sånne forventninger, som ikke innfris. Våren passer meg nok bedre, for den tar jeg akkurat som den er. Godt å ha noe å se fram til! Nyt dagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg