Bordpynt og feiring.


I dag har jeg pyntet til fest og det er koselig. Vi blir i hvert fall ti til middag, men mange av dem kommer tidlig. Ja, klokka ti dukker de første opp, så i dag rekker jeg ikke mer enn å nyte! Når det er er min dag, er det bare koselig å ha mine omkring meg. Ikke mye stivhet her da. Jeg setter maten på kjøkkenet ,og så får de forsyne seg selv.  Men det er litt koselig å pynte litt i spisestuen likevel.


Hadde jeg visst at jeg fikk friske tulipaner i går kveld, så hadde jeg brukt dem til dette.


Men det visste jeg ikke, så jeg brukte mine kunstige. Jeg synes det ble spennende også. Først brukte jeg noen sammenbunnede bjørkekvister, før jeg fylte på med ekte eføy og noen tidlige gåsunger jeg fant ute denne uka. 


Nå er jeg klar til innrykk. Kakene er bakt, kaffen er varm. middagen skal gjøres klar i ettermiddag og jeg kan bare kose meg. Hvorfor? Jeg har bursdag i dag. Nei, det er ikke noe rundt tall, men et år er et år. Klart det skal feires! Hurra for meg. 

29 kommentarer

Siste innlegg