Rødt i Frodiths challenge!


Noe så fint som fargen rød, den lyser opp i februar! Rødt er fargen i Frodiths fargeutfordring dag for dag 2! Du finner henne HER! Jordbær og bringebær er røde!


Tulipanene mine er da ganske røde de også?


I dag er det mye rødt her i huset. Røde tomater, rød fisk og puter med rød pynt på. Jeg skulle ha formiddagsbesøk og da måtte jeg lage noe godt. Hun som kom har matallergi, så da fikk jeg utfordret meg litt. Fisk er finfint og cøliakibrødet kjøpte jeg ferdig i butikken denne gangen.


Til dessert masse bær uten sukker, og så pannekaker.


Pannekakene er etter oppskrift inne hos Lady August. Det er bare egg og bananer, kun to ting i oppskriften!!! Jeg serverte dem med epler, rosiner, laktosefri krem og røde bær. Så vi spiste så vi nesten så rødt! Ha en rødmende kveld med rosenrøde kinn. Her blir det flere kaffegjester i kveld. De får resten av pannekakene og en marengskake. Ja ja, sånn er det med stor familie, da blir det bursdagsfeiring i mange dager.

#foto #mat #blogg #rødt #hverdag #vår
27 kommentarer

Siste innlegg