Rosa sa Frodith! Gårsdagenes produksjon.


De som kjenner meg, vet at jeg er glad i  nye ark og fargestifter. I går regnet det her, så da fikk jeg finne på noe spennende. “Rosa”, sa Frodith, og litt rosa fikk det bli her og der da selvfølgelig! Flere deltakere i fargeutfordringen hennes finner du HER!


Noen av dere husker kanskje at jeg tok noen skyggebilder her om dagen, med en papirsommerfugl i hånden? Det inspirerte meg til å gjenskape det med papirbitene mine. Jeg synes det ble litt morsomt med ark med revne kanter, litt forskjellig farger her og der og så en liten sommerfugl med litt rosa. Så var det litt mer farger her og det til slutt.


Alt jeg gjør blir slett ikke som jeg vil ha det bestandig, så i går ryddet jeg. Da river jeg opp uaktuelle skisser, og så kan jeg noen ganger legge litt puslespill med de papirbitene. Litt hit og dit med ansikter og armer, fjell og tusjpennstrøk.


Plutselig hadde jeg laget et kort til Valentin. Det var jo bare å lime sammen bitene.”Hun gir sitt hjerte,om han gir det samme!” kan det vel stå her? Litt rosa ble det også her, så da passet det til deltakelsen i Frodiths Fotochallenge for nr. 7, i fargen rosa. De svever da på en rosa sky disse to i det siste bildet, ikke sant? 

#foto #kunst #blogg
38 kommentarer

Siste innlegg