Februarfarger


Det er ikke sånn ute hos meg nå, for det er bare februar. Men jeg rydder i bildemapper, og da synes jeg dette bildet gjorde meg glad på en regnværsdag.


Men det er farger ute i februar også. Kvister med sopp og mose er da veldig fine. Et digert tre hadde blåst overende, så jeg fikk plukket med meg mange fine kvister hjem.


Bare et par kilometer fra der jeg bor har beveren gnagd fram igjen fargen også. Egentlig veldig fint å se på. 


Det ble litt farger på terrassen også. Tulipanene synger på siste verset, så de tok jeg ut. De kan de stå mye lenger enn inne i det varme huset. Det ble farger i februar, fine farger akkurat som i fargeutfordringen til Frodith.

#foto
16 kommentarer
    1. Herlige farger på bildene. Kjekt å se sånne på en regnværsdag. For det er nettopp det vi har her – regn, regn og regn. Valmuene er så fine, og jeg forbinder dem med ferie og Danmark 🙂 Tulipanene ute ble veldig dekorative 🙂

    2. Ååå de fargene er de gladeste!! Helt riktig at man blir GLAD av de!! Tusen takk!

    3. margarites: Her også har det regnet i hele dag. Naboen og jeg skulle gå tur i ettermiddag, men vi burde visst tatt med båt, for det var oversvømmelse på gangveien. Vi gikk en annen vei og så sluttet det å regne! Jeg gleder meg til valmuene kommer her og der. Sånne som disse hadde vi alltid i hagen da jeg var liten, men disse tok jeg bilde av i Nord-Norge i fjor sommer. Ha en fin kveld 🙂

    4. Så nydelige bilder. Ikke så langt unna her jeg bor vokser det forresten store, knall røde valmuer i en skråning ved veien. Jeg blir like lei meg hver gang veivesenet har vært ute og gjort kantslått…. 🙁 Den altanen din må forresten være en fryd for øyet. Kreativt og fint 🙂

    5. Miss Imperfektum: Jeg har en i nabolaget som har store valmuer i blomsterbedet, så de får stå i fred. Vakre er de. Jeg liker å pynte på den ene delen av terrassen, som har tak over seg. Koselig der ute selv om det er vinter.Det er rett utenfor stuen vår, og det blir liksom litt fint inn også. Tusen takk for snille ord og ha en fin dag! 🙂

    6. ravn73: Tusen takk Jeg synes vi trenger litt ekstra på denne tiden av året. Her er det jo så mildt om dagen at de tulipanene riktig koser seg i mange flere dager enn inne. Herlig med vårfølelsen! 🙂

    7. Nytelse disse bildene dine….og valmuene, valmuer er så vakre syns jeg. Ellers veldig lurt å ta ut tulipanene når de begynner å synge på siste verset.

    8. BforB: Takk skal du ha. Valmuer er sommer det, og de tulipanen mine strutter ute i sola nå! Hadde det vært mange kuldegrader hadde de blomstene blitt frosset inn i en islykt. Det er også vakkert, men det er alt for mildt. De sier det blir kaldt til uken, så da får vi se om det går å lage islykter igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg