Mitt bloggjubileum


Tenk nå har jeg vært tre år her på blogg. no, og så koselig det ble etterhvert. I førsten var det stille, jeg var mer her for å se hva andre bloggere hadde lagt ut. Mange som ikke kjenner bloggverdenen så godt, advarte meg og sa at det bare var sånne jåleting og rosabloggere her. De mente vel jeg var alt for gammel til å blogge også, bestemor som jeg er. Ja, det er mye forskjellig her, men så bra. Jo flere forskjellige blogger det blir, jo mer blir det å lese for oss alle. Jeg trives og gleder meg hver gang til å se innom.

Jeg har blogget i mange flere år enn her. Våren 2007 startet jeg opp. Det er ni år siden det! Noen blogger er slettet og andre nye har kommet til. Mye av det jeg har skrevet har jeg kopiert til dataen min, så jeg kan lese det igjen for meg selv, selv om bloggsamfunnet er lagt ned.


Dagens blogg,  Natheless, har jeg skrevet ut til bok. Den første ser du til venstre. Den ble ikke så tykk, selv om den er for de to første årene. Men så begynte jeg å blogge mer og mer her på blogg.no.Når jeg skulle skrive ut bloggen for 2015, ble det ikke en bok ,men fire. Så mange innlegg hadde jeg hatt i fjor. Gøy å  bla i og minnes.Hurra for mitt lille jubileum!

#blogg #foto #hverdag
30 kommentarer
    1. Gratulerer med jubileum!!
      Ja eg har hatt et par blogger som jeg slettet, for jeg følte ikke det var helt meg, men denne jeg har nå, er meg, og jeg er glad jeg er her og har lbitt kjent med dere alle <3
      Jeg tenker at etter jeg har vært her et år, skal jeg lage en bok jeg også 🙂 Vi får se 🙂
      Ønsker deg en flott dag, natheless 😀

    2. Gratulerer! Så morro å lage sånn bok! Det må jeg også..Men jeg har bare blogget noen mnd.. Nydelig bilder og ha en god dag!

    3. Etdiktomdagen: Godt å kunne være seg selv og blogge om det man vil. Jeg har gjort mitt hele tiden, og om folk har likt det har jeg vært glad. Så får andre ta seg av toppbloggingen. 🙂 Koselig med bok, men husk at om du bestiller her fra “blogg til bok”, blir det toll om den blir for stor.Ha en vakker dag! 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk. Ja, det er så mye enklere å bla i en bok når jeg skal lete etter noe jeg har skrevet. Ha en herlig torsdag! 🙂

    5. Fruemmel: Tusen takk! Nei,jeg har ingen planer om å slutte.Jeg hygger meg med blogg når jeg har tid, og det blir nesten som en dagbok. Ha en vakker dag og klemmer tilbake! 🙂

    6. Søtmonsen ): Artig med bøker av bloggene. men husk at det blir dyrt om det blir store bøker, for da blir det toll fra den tjenseten “Blogg til bok”! Ha en fin dag! 🙂

    7. Gratulerer så mye med jubileum. Jeg tror jeg har 3 års jubileum her på blogg.no i mars 🙂 Jeg har også blogget før det, på et annet sted. Men der var ikke like bra som her 😀
      Koser meg her jeg også. Og synes det er kjempefint å bli kjent med så mange andre med samme interesse 🙂 Jeg fikk aldri noen advarsler, siden jeg ikke fortalte det til noen 😉 Jeg bare begynte jeg….:D
      Er veldig glad for å følge din blogg 🙂 Det gir meg mye <3

    8. Eva: Tusen takk, du er da så søt i din kommentar. Koselig med blogg, så det fortsetter jeg nok med. Fint å dele med andre, og at de deler med oss. Jeg hadde det helt topp da vg hadde blogg, men de la jo bare brått ned hele greia. Jeg var så skuffa og forsøkte meg mange steder, før jeg fant veien hit. Nei, jeg fortalte heller ikke til mine at jeg begynte her, for noen jeg kjenner hadde sine høylytte meninger om hva en blogg var, og ingen av dem blogget???? Merkelig. Om man er 13 eller 100 så kan vi da blogge om det vi vil! Her blir jeg!!!!! Klem til deg på fredagen! 🙂

    9. gratulerer med ditt jubileum og så koselig å ha bloggbok også da ))
      Jeg har slettet en blogg jeg også før fruensvilje ble til )) og her trives jeg godt ,for jeg har truffet så mange flotte personer her inne )) og som du gleder jeg meg til å lese og følge med på alt det flotte som skjer rundt omkring ))

    10. fruensvilje: Tusen takk, jeg mått jo feire litt. Ja,jeg trives her med deg og alle de andre jeg har kontakt med. Utrolig trivelig synes jeg! Ha en flott kveld 🙂

    11. Gratulerer med bloggjubileum! Tiden går fort og jeg er glad jeg har blitt kjent med din blogg. Utrolig flotte bilder, kreative påfunn, herlige historier (spesielt i adventstiden) – alltid koselig å komme innom 🙂

    12. Hurra for jubileum 😀 Og så flotte bøker 😀
      Jeg hadde 5 års jubileum 1. februar faktisk 🙂
      Og jeg er også veldig fornøyd med at det er så mye forskjellige blogger å lese, og blir like glad hver gang jeg kommer over en ny jeg vil følge 😀 Slik som din 😀

    13. Gratulerer med jubileum! 😀 Moro å lage bok. Jeg kunne kanskje tenke meg å lage bok, men da måtte det bli et utvalg – ikke ALLE innleggene mine. 🙂

    14. karidansen: Tusen takk! Ja, det er også mulig. Jeg tok heller ikke med alt. Man bare huker av det man ikke vil ha med, så det går lett. Men husk at om det blir litt opp i pris, så blir det toll!!!!Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg