Utrolig morsomt!


Har du sett hva man kan få til oneline i dag? Dette var jo gjort lett som en plett, takket være den herlig Frodith som ga oss informasjon. Du finner det HER!  Ett eneste rødt bær ble det brått.  Det lignet nesten et hjerte, og det passer jo fint til denne helga.


Jeg måtte bare fortsette å teste både det ene og det andre. Nydelig ble det, synes jeg.Mitt bilde hadde en sommerfugl, men her ble det mange!


Dette kommer jeg til å bruke så mye at dere kanskje blir lei! Et kjedelig bilde med noen trær foran, ble plutselig til en skikkelig fargespill.


Man kan jo dikte sine egne eventyr ved å legge på og trekke i fra i det uendelige. Utrolig gøy! Streker, striper, pynt og farger, valget er ditt!


Likte du  det, eller blir det for kunstig?

#foto #blogg #hverdag #natur
20 kommentarer
    1. frodith: Her gikk jeg bananas, men som du sier, det rene er ofte det beste. Fint til kort for eksempel! 🙂 Tusen takk for at du viste det igjen, for jeg hadde helt glemt det fra sist jeg! 🙂

    2. Lisbeth Pedersen: Ja, det er veldig morsomt, og det er jo så mye rart å gjøre, at selv en kjedelig bilde kan bli brukendes! Ha en fin kveld 🙂

    3. Syns det ble kjempefint, noen ganger er det gøy med denne typer bilder andre ganger bør de være helt naturlige..alt ettersom 🙂 Skal sjekke ut opplæringa hos Frodith ..men har bare titta innom de siste dagene…blir mer aktiv igjen snart håper jeg 🙂 Så du hadde hatt jubileum også…Gratulerer med det 🙂 Kos deg med kvelden 🙂 Klem <3

    4. annebe: Ja, det blir nok lit kjedelig om alle skal drive med dette hele tiden. Men innimellom kan det være fint å kunne sånt! Takk for gratulasjon og ha en vakker kveld. Klem fra meg 🙂

    5. Herlig! jeg liker det..men det er liksom noe annet en et foto! Det blir et kunstverk. noe man lager..ikke tatt som bildet liksom.. Jeg gleder meg til å prøve jeg også..har ikke rukket i dag..så får se i morgen! Kjempe morro! Flott!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Kjempegøy å fikse sånt. Men jeg kunne ikke tenke meg at alle mine bilder skulle få sånne krusseduller, sommerfugler eller skygger. Jeg kommer til å bruke det til kort for eksempel. Lykke til når du prøver deg. Ha en vakker kveld 🙂

    7. Jeg likte det….det var kunst. Man kan forvandle ordinære bilder til små kunstverk. Jeg blir aldri fornøyd når jeg leker veldig mye med effekter. Så har laget kun noen få som jeg er veldig veldig fornøyd med. Utenom det frisker jeg av og til opp fargene.
      Elsker å se hva andre får til med bilder <3 Så bruk dine kunstneriske ferdigheter, og lek i vei 😀
      En fortsatt fin kveld til deg <3

    8. og alt det der fikk du til på den samme siden,ja du er leken du ,jeg prøvde bare det ene jeg hi hi,men i enkelte settinger kan jo mye være bra og i andre det helt enkle )) uansett så er det jo morsomt å prøve seg frem

    9. Eva: Utrolig mye å velge i der. Ja,selv et grått bilde kan bli veldig fargerikt.Ja, jeg skal kose meg med dette nå og da, for det var veldig artig. Kos deg i kvelden 🙂

    10. Det er moro å leke seg! Jeg ble så fascinert av å bruke “overlay” en periode – og da sa Junior at det var viktig ikke å OVERDRIVE , men å variere…..Og det gjelder jo på de fleste områder her i livet!;) Jeg synes bildene dine ble morsomme og eventyrlige. Mine favoritter her er sommerfuglene og blomstene i oransje , gult og fiolett! 🙂

    11. fruensvilje: Jeg “så” meg litt rundt med det samme, og da ble jeg sittende ganske lenge kan man si. Men jeg kunne ikke tenke meg å legge effekter på alle bilder, da blir det kjedelig tror jeg. Lykke til med ditt! 🙂

    12. karidansen: Ja, din junior har helt rett. Når det blir for mye, så blir det ikke morsomt lenger. Det bildet med sommerfuglen var egentlig ganske kjedelig, men med flere sommerfugler og mer farge, ble det jammen artig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg