Snøspor!


Så var jeg der igjen. Jeg rekker ikke det halve av hva jeg vil. Bloggen får leve sitt liv uten meg et par dager. Sånn er det bare innimellom. Men jeg rakk en trimtur på morgenen i snøværet. Blåst og snø fylte lufta med liv. Sidelengs kom isnålene i ansiktet, og det var ikke godt. Vi måtte gå forsiktig, for det ble så glatt at vi kunne gå på ski med fjellskoene nedover bakkene. Men andre hadde forsøkt seg med både sykkel og mopet. Sporene i snøen var tydlige.


Til og med kattene strevde visst i dag. Jeg har da aldri sett sånne fotspor før? Det så ut som om den katten liksom prøvde seg fram! Med labbene subbende kom den seg fram uten å gli. Utrolig godt å komme hjem igjen. Nå er det snart ut til en treretters med vennene våre. Gleder meg stort. Ønsker alle en finfin helg med masse hygge. Vi tastes!

#foto #blogg #hverdag #snø #vinter
18 kommentarer
    1. Ja her snødde og blåste det når jeg gikk tur.. Nå ser det ut som solen har lyst til å bryte igjennom.. Uff..tenker en katt som har skadet benet sitt.. Ha en hyggelig kveld! 🙂

    2. Det finnes så utrolig mange ulike spor i snøen, og jeg synes det er morsomt å lage selv også – spesielt om jeg er førstemann som går på nysnø. Kos deg med god mat og hyggelig selskap 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Fy for et vær, men det har roet seg her også. Nei da, den katten var så frisk som en lopp den. Utrolig morsomt å se hvor lite den likte snøen!!!! Kattunger er enda morsommere der de står og rister på labbene for hvert skritt, for å få vekk snøen! Kos deg i helga du også! 🙂

    4. Det var fine spor, siden kontrasten mellom hvit og svart var så stor.
      Herlig å kose seg innendørs også i sånt et vær.
      Ha en deilig lørdag <3

    5. Eva: Takk! Ja, spor i nysnø er artig å se! Her regner det i snøen nå, så det er ikke akkurat trivelig, men det kommer vel snart en vår, tenker jeg 🙂 Kos deg på lørdagen! 🙂

    6. Snødd her i dag også..men mest slaps ute nå :)) Man rekker ikke alt ,sånn er det bare..men hyggelig som alltid å se bilder fra deg 🙂 Kos deg masse med middag og venner :)) Lørdagsklem <3

    7. annebe: Hjertlig takk. Gruer meg litt til kjøreturen dit, for det er fryktelig sleipt på veiene. Men det går seg vel til, bare saltbilen stikker innom. Kos deg på lørdagen. Klem til deg 🙂

    8. Margrethe: Jepp, det var slett ikke ille heller, bare vått og litt kaldt. Men ut må man jo, for da kjenner man jo hvor godt der er å komme inn igjen! Ny kvelden 🙂

    9. Oh sender over en energiklæm til fineste deg <3 Du vettu hva eller, jeg har bestilt vår nå, over 10 grader sånn at man kan sitte litt ute i le med kaffikoppen og kjenne sola varme 😀 Riktig gooood helg <3 <3 <3

    10. ladyaugust: Energiklem er nyttig! Tusen hjertelig. Så glad du la inn en bestilling. Nå gleder jeg meg altså. Sola skinner allerede!!! Klemmer fra meg 🙂

    11. Ja, helger kan være slitsomme de også 😉 Jeg jobber man-fredag, så i helgene har jeg liksom tid til å gjøre litt andre ting- jeg blir sliten, men på en helt annen måte og det er litt godt det også 😀

    12. Elin Slåen: Ja, det er forskjell på å være sliten av hardt arbeid og å være “sliten” av mye hyggelig aktivitet. Kos deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg