Mandagsblues.


Ja da, det er mandag, igjen. Helgen har vært aktiv med masse selskapligheter, og besøk her også. Koselig har det vært, men det ble ikke tid til blogging. Nå venter en ny aktiv uke. Her skinner allerede sola i skylaget, så det blir en fin dag mot vår. Håper jeg får knipset litt nytt framover, som kan glede både deg og meg. Tror jeg skal ta en tur til et kjøpesenter også en av dagene, og sjekke om det har kommet noe vårnytt. Et skjerf eller en veske kan jo fort gjøre et ellers kjedelig antrekk spennende og morsomt! Blir det slengbukser til våren? Har skjørtene blitt kortere eller lengre, skal skoene være flate eller ha høye heler og hva med veskeryggsekk, er det fortsatt godkjent? Ikke vet jeg? Før fulgte jeg med på motene i blader og tidsskrifter, men med årene har jeg blitt mer og mer tilhenger av det klassiske. Da kan jeg bruke klærne med litt nytt tilbehør, og så er jeg ferdig med deg. Håper du også har hatt en fin helg og gleder deg over å ta fatt på en ny uke.

#foto #blogg #hverdag
24 kommentarer
    1. Så fint du har hatt en god helg! Håper uken blir like fin for deg! Jeg bryr meg ikke om mote og tender..Her brukes det gamle gode..hihih.. Kos deg på kjøpesenter! Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Jeg synes det er litt godt med en ny, blank uke som ligger der og venter. Om det blir kjøpesenter i dag aner jeg ikke. Jeg tar det når jeg har tid. Det gamle, gode passer meg også fortsatt, men det kan være gøy å se litt på vårnyhetene synes jeg. Ha en vakker dag! 🙂

    3. Siv Svanem: Ja, når det er en helg med masse annet, så må nok bloggingen vike hos meg. Jeg blogger når jeg har tid og lyst, for det passer meg godt. Nå gleder jeg meg over lyset og det inviterer til mer farger synes jeg. Ha en vakker dag mot vår! 🙂

    4. Nydelig soloppgang <3 Sånt blir det fine dager av 🙂
      Jeg er vel ikke den helt store moteløven. Ser ikke for meg å ha på meg slengbukse, f.eks. Selv om jeg så en sånn en i en butikk her om dagen. Så jeg kjøper kun klær jeg synes tar seg bra ut på meg, enten det er siste mote eller noe litt mer ordinært og nøytralt 🙂
      Ønsker deg en nydelig dag 🙂
      Klemmm <3

    5. Nydelig himmelbilde…..ja, da er vi gang med ny uke.
      Åra og tiden går så fort at jeg har blitt tilhenger av tanken av plagg som vaaaarer, både med kvalitet og design. Ikke det at klesskapet inneholder så mye slikt, men greit å bruke klærne en har en stund :). Lykke til med både det ene og det andre og ha en nydelig dag.

    6. Margrethe: Hjertelig takk! Ja, jeg får se om det blir litt shopping utover i uken, men det er ikke akkurat det jeg gleder meg mest til. Det er likevel fint å ha noe nytt til kommende helgegleder. Nyt dagen! 🙂

    7. Eva: Det ser ut som om vi skal få sånt vær hele uken. Kalde netter og sol på dagen er topp! Slengbuksene kommer mer og mer ser jeg, og jeg likte det til pent før. Jeg må prøve først, for det kan hende jeg ikke trives. Jeg kjøper også klær jeg kan ha en stund, og da behøver de slett ikke være typiske moteplass, bare de sitter godt. Ha en finfin kveld 🙂

    8. For en fin himmel du har foreviget! Klesinnkjøp må til av og til, og jeg kjøpte meg en ny bukse i helgen. Da så jeg flere slengbukser… Så det kommer kanskje inn igjen? Jeg valgte likevel en helt klassisk med rette bein – så kan den vare en stund 🙂

    9. Så deilig helg 🙂 JEg også egentlig 🙂 Og for en nydelig himmel her 🙂 Jeg har ikke kjøpt noe mer klær nå, men farget håret igjen 🙂 klemmer til deg <3

    10. så vakker himmelen var hos deg )ja her var helgen fullstappet,og jeg hadde det fint,hva denne uken vilbringe får tiden vise,jeg skal iallefall trene minst 2 dager )

    11. margarites: Ja, det er litt koselig med litt nytt når vårsola varmer. Masse sleng nå, så dette blir jo spennende om det slår til. Ha en fin kveld 🙂

    12. fruensvilje: Ja, vi vet ingenting om dagene som ligger der. Jeg trener også på, og er lykkelig for at jeg kan gjøre det. Ikke alle kan gå ut, så vi er heldige! Klemsiklem til deg 🙂

    13. Ja, en liten detalj kan friske opp et helt antrekk. Jeg har mange klær fra Uno. De er ganske dyre når det er full pris, men noen ganger er det salg. Dessuten er klærne holdbare og kan kombineres. Har man noen basisplagg man kan sjonglere med, så blir det plutselig mange, ulike antrekk. Du er så kreativ at du kan få veldig mye ut av lite! 😀

    14. karidansen: Ja, du har så rett. Med litt fantasi kan et kjedelig antrekk bli riktig så fint det. Fint med klær med kvalitet somkan brukes i lengre tid ja! Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg