Missymommys Challenge 6


I går kom jeg til dag seks i utfordringen. Jeg gjorde det som sto,  men jeg la det ikke ut her da. Men jeg tar det i dag.

“Gjør en forskjell – challenge”! Her kommer det: Dag 6:  Send en koselig SMS til en du setter stor pris på! Og hvorfor.

Det ble sendt mange sms`er i går til venner, familie og bekjente. Det var til oppmuntring og deltakelse i sorgen etter en veldig kjær person. Ja, det ble et trist blogginnlegg i dag også, men sånn føler jeg meg akkurat nå. Glad for at jeg har mine omkring meg, bloggen, og dere. Takk for alle fine hilsner jeg fikk i går, de gjør sitt til at man kan gå videre i livet. Nå er det bare å se framover og samle minnene i hjertet. Bildet malte jeg i går for å få ut litt tanker. Ønsker dere en fin dag, denne første i mars. Missmommy finner du HER!

#kunst #blogg #hverdag #foto
14 kommentarer
    1. Ja du må ha en så god dag du kan! og for et nydelig bildet!! Virkelig flott! og det er lov å ha triste blogg innlegg også..Livet er ikke bare en dans på roser!

    2. det er godt med familie og venner rundt en når en opplever det vonde i livet,og gode ord og fine meldinger trenger vi uansett,det var et vakkert bilde .Håper dagen bringer noe fint med seg for deg i dag,en trenger det også midt i sorgen goklem)

    3. Fantastisk bilde du laget <3 Det er deilig å være sammen med de som kjenner til samme personen, for man deler mye i glede, men også i sorg. Håper du får bedre dager snart vennen <3 klemmer <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Niks, jeg har ikke bare fine dager, men jeg synes jeg er ganske flink til å prøve å tenke positivt. Jeg sier at livet er en dans på roser, men hjelp så vondt det er med alle de tornene på rosestilkene!!!! 🙂

    5. fruensvilje: Hittil har dagen vært grei. Man må jo fortsette. Så nå er alle papirene til selvangivelsen levert til regnskap. Det er veldig godt å få gjort ferdig. Jeg handlet på veien hjem og jeg unnet meg en sjokolade og et ukeblad. En dag av gangen, og i dag er det mars med snø i luften. Klemsiklem 🙂

    6. frodith: Takk skal du ha! Ja, det er godt vi kan dele både her og i det virkelige liv. Nye dager kommer sikkert, med mye mer glede. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg