Missmommys challenge 7, takknemlighet


Som trærne kan vi strekke oss mot nye høyder, mot lyset, mot våren og mot hverandre.

Gjør en forskjell – challenge”! Her kommer det: Dag 7: Nevn 3 ting du er takknemlig for fra uken som har vært!

Siste utfordring dette her. Den siste uken har jeg vært takknemlig for gode venner både her og i det virkelige liv. Jeg har vær takknemlig for omsorgen jeg har fått og til slutt er jeg takknemlig for at jeg er frisk. Sikkert ikke spennende, men det er de små ting som gjør livet stort, mener jeg.

Det er godt å kjenne takknemlighet over livet. Missmommy finner du HER!

#foto #blogg #hverdag
16 kommentarer
    1. Nyyydelige bilder og det der med å tenke på hvorfor man er takknemlig er viktige saker, faktisk gjør det at man blir mer bevisst på livet og de bra tingene. Det er så altfor lett å huske på det som ikke er bra nemlig og akkurat det er ikke spesielt sunt for verken kropp eller sjel <3 gooodklæmme 🙂

    2. ladyaugust: Niks, det dårlige er ikke bra verken for kropp eller sjel. Helt sant. Derfor må vi bli enda flinkere til å tenke gode tanker. Når jeg tenker på deg, så smiler jeg! Hver dag ser jeg kalenderen din når jeg våkner og kommer inn på kontoret mitt og under den henger det fine bildet med godord! Det gleder meg 🙂

    3. Åååååå du er bare som et ekte gullhjerte du <3 <3 <3 Jeg har alltid trodd på det med gode tanker for de får en til å vokse og så blir ting litt bedre uansett Stooor goood klæm <3

    4. ladyaugust: Takk søte du! Ja, det er viktig å tenke gode tanker midt i alt det bedrøvelige. Da blir dagen alltid litt bedre i hvertfall.Klemsiklemser til deg 🙂

    5. Fine ting å sette pris på det 🙂 Og vakre naturbilder.:))….har vært mye blå himmel og sol her i dag..og nå drypper det fra taket :))))

    6. annebe: Her også drypper det noe veldig, men sola klarer ikke bryte igjennom. Men det er fin som det er også! Kos deg videre på torsdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg