Allerede helgefølelse!


Ikke lett med lørdagsfølelse på fredag. Men det er litt godt også, å vite at jeg har enda en dag denne uka. Her har det snødd, smeltet og snødd igjen de siste dagene. Men det er helt greit. Naturen får jo vasket seg til våren!


Jeg synes de isende bilsporene i gården slynget seg som dansende i går.


Morsomt å se etter mønter overalt. Men dere som kjenner meg,vet jo det. I dag er alt hvitt igjen på gårdsplassen. Snart er det ut å måke litt. Det er tungt, men fin trim.


Kong Vinter holder fortsatt sitt grep her hos oss, og jeg skal ikke være sur for det. Ned må den snøen, og så kommer våren når det er tid for det. Velkommen skal frøken Vår være!
 

#foto #blogg #hverdag
22 kommentarer
    1. Så herlig! Du ser faktisk ting i alt du <3 De som daner på isen, nydelig rett og slett. Jeg ahr egentlig litt lørdag i dag jeg også. Riktig goood helg og stor klæm <3

    2. Etdiktomdagen: Ja, det er litt rart det der, for mannen i huset jobber veldig lange dager i uka, men da har han fri fredag. Jeg venner meg vel til det etterhvert! Nyt dagen! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Har alltid gjort det siden jeg var liten, og det går det visst ikke å slutte med heller!!!! 🙂 Takk, og ha en fin dag ! 🙂

    4. ladyaugust: Det var jo så fint at jeg måtte streke litt for å vise det fram. Godt med en ekstra fridag i uka. Men jeg skal nå gjøre litt smått likevel i dag jeg da! 🙂 Knakende god helg til deg! Klem 🙂

    5. Så koselig med litt isdans på en fredag 🙂 Det er jo en fin innledning til helgen.
      Og nydelige bilder har du jo som alltid her 🙂 Behagelig å hvile øynene på.
      Våren den er like om hjørnet. Jeg ser frem til det, og det er nok ikke lenge til 🙂
      En herlig fredag og helg til deg <3 Klem

    6. Jeg har også helgefølelse, og jeg har friiiii 😀 Kos deg, håper du slipper måke. Nå er jeg på vei på landet til mamsen 🙂 klemmer godt <3

    7. Eva: Tusen takk for fine ord! Som du sier, det er jo innledningen til helga! Nå har jeg da fått unna litt her, og etterpå skal jeg kose meg. Ha en vakker dag du også, og nyt helgefølelsen! 🙂

    8. frodith: Så bra du har en fridag! Finnes ikke bedre innimellom. Greit om jeg må måke snø. Fin trim. Vi har jo snøfreser om det blir for ille, og mannen i huset er jo hjemme i dag, så han fikser nok det! Kos deg på landet og hils til mamsen. Klemmer til deg 🙂

    9. Du ser skjønnhet i det meste. 🙂 De danserne var fine, jeg likte bildet både med og uten danserne. Bra sett og fanget i kamera. 🙂

    10. Skal si du har øyner for detaljer ) det var et vakkert dansende par.Vinteren er nok litt over oss ennå ja,men med små tegn våres det litt for hver uke ))

    11. Ja kong vinter er lunefull han, men fru Vår er rett rundt hjørnet hun altså, og det er kanskje hun som prøver å danse med kong vinter på bildet ditt ? 🙂 Ha en fin fredag selv om du har lørdagsfølelse og så håper vi på masse sol i helgen så snøen smelter fortere enn svint 🙂 Ha en fin fredaglørdag da 🙂

    12. fruensvilje: Synes de var så søte og jammen var de digre også. Mange meter lange de bilsporene av is!!! Kos deg på fredagen, her ser vi snart ikke noe på grunn av snøen som laver ned! 🙂

    13. MOONBEAMSCORNER: Ja, det er vår i lufta, bare den snøen forsvinner igjen. Da skal det nok bli en annen dans når vinter og vår møtes!!! Kos deg i helga! 🙂

    14. Ja, du “ser” noe i det meste, full av fantasi som du er. Jeg tror ikke mannen din har det kjedelig, akkurat! 😉 Bildet av trærne til venstre i den nederste fotomontasjen er virkelig fint……. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg