En ære!


Det var jo en ære å bli utfordret til Liebster award av herlige Søtmonsen!

Men jeg klarer ikke gjennomføre alt som kreves. Derfor bestemte jeg meg for at det overlater jeg til andre, men svare på spørsmålene kan jeg gjøre!

1. Hvorfor startet du en blogg?

Det er mange år siden det, at jeg begynte å blogge selv. Først leste jeg andres blogger, men i 2007 startet jeg min egen. Jeg skulle lære litt mer data og da var bloggen et fint sted å begynne, synes jeg. Spennende var det også med noe nytt. Jeg startet opp på VG`s bloggportal og alle hjalp hverandre så vi kunne delta med bilder, tekster, linker og hyperlinker. Jeg hadde null dataerfaring den gangen, men takket være andre bloggere, gikk det framover. Nå er det ni år siden, og jeg blogger fortsatt. For noen år siden startet jeg opp her på blogg.no og det har bare vært en glede.

2. Hva er det beste du liker å gjøre på en fridag?

Gå tur i skogen med kamera, treffe familien min eller dra på tur.

3. Hva er den beste iskremen du vet om?

Vaniljeis er vel favoritten.

4. Hvilken musikk hører du på?

Jeg er altetende innen musikk pleier jeg å si. Variasjon etter dag og humør passer meg. Så det blir klassisk, pop, country eller hva som helst innimellom.

5. Hvilke hobbier har du?

Mange! Keramikk, små skulpturer, maleri, tegning, søm, kakebakst, matlaging, foto, lese, naturen og masse annet.

6. Hva er du redd for?

At min familie eller venner skal ha det vondt.

7. Hva er drømmen din?

Jeg har et mangfold av drømmer som jeg ønsker å realisere, men jeg snakker aldri høyt om dem annet enn til meg selv.

8. Hva er din yndlingsfilm?

Koselige, litt romantiske filmer, uten skrekk og gru!

9. Hva klarer du deg ikke uten?

Blyant og papir!

10. Hva er ditt favoritt godteri?

Hjelp, jeg ser jo det at der er et mønster hos meg i alt jeg skal velge. Variasjon, variasjon, variasjon. Men ikke surt gotteri!!!!!

11. Hva er ditt favoritt feriested?

Enten i skogen, eller ved havet kanskje. Men en sommerferie bør være varm og lun. Jeg elsker når jeg kan gå tur i kortbukse, singlet og sandaler i varmen.

Spørsmålene fikk jeg av Søtmonsen var morsomme. Så tusen takk skal du ha. Håper ikke hun ble lei seg for at jeg ikke gjennomførte da.

20 kommentarer
    1. det er nok ikke alle tider lett å kunne gjøre eller svare på alt en blir utfordret til ) ikke alt en vil eller kan dele heller ,men du har svart godt på mange spørsmål synes eg ) og vi ble litt bedre kjent med deg ))håper du får en fin sødag

    2. Jeg skjønner deg jeg..har også blitt nominert, men vet ikke om jeg klarer å finne 11 nye..har ikke å mange “kjente” på bloggen.. nydelige bilder og fine svar..

    3. Så kjekt å lese svarene dine 🙂 Det er jo en fin måte å bli bedre kjent på 🙂
      Ønsker deg en nydelig søndag <3

    4. Søtmonsen ): Bare hyggelig! Nei da, jeg forsto det, og skremt ble jeg slett ikke. Jeg har fått mange sånne utfordringer og noen har jo 50 spørsmål, men jeg har ikke orket det jeg. Men det er sikkert mange som koser seg med dette også.

    5. ladyaugust: Koselig du likte det da! Ha en finfin dag. Her kom det masse snø, så jeg har tatt dagens trim allerede. En time med snømåking er jo bra! Klemmer til deg 🙂

    6. ladyaugust: Tusen takk. Det ble en time snømåking og en times trimtur, så jeg er fornøyd, og så ble det 50 squats! Jeg ble utfordret gitt, av Missmommy så nå skal det squates noe veldig mot bikinisesongen 🙂 Klemmer til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg