Spa!

I nysnøen i går var skjærene som gale. De trippet omkring og det så ut som om de virkelig koste seg.

Kameraet mitt klarte ikke jobbe fort nok, da de begynte sin Spabehandlig. Skal si det gikk unna. De badet i snø, dukket seg og nesten rullet seg rundt. Det så ut som om de virkelig koste seg.


Innimellom spradet de rundt med bestemte skritt.


Jeg lurer på om det var for å fjerne lus og lopper? At de koste seg var i hvertfall sikkert! Se så ren og pen denne ble da!

#foto #blogg #fugler #natur #friluft #spa
10 kommentarer
    1. dedicat: Sjura ja, det sa de der jeg vokste opp også. Her er det masse skjære og det er ofte liv og røre når de setter i gang. Jeg synes de er morsomme! Sola kom i dag og gjett om det har smeltet mye. I kveld har det frosset på, så det blir glatte veier i morgen.

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Her er det mye fugl om dagen, med sidensvans og sisik i flokker. Skjærene er jo her hele vinteren, og de pynter da litt opp! 🙂

    3. missmommy.blogg.no: Tusen takk! Ja, dagen har vært finfin den med sol og snøsmelting:) Nå er det kvelden og jeg koser meg med stearinlys og mat! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg