Hva er moderne?


Hva er moderne når det kommer til bilder på veggen eller kort til bursdag? Ikke vet jeg, for jeg tegner det jeg har lyst til på min blokk. I dag ble det våren jeg prøvde meg på igjen. En nyfødt vår sitter i sin mors armer og venter på blåveislier og hvitveis. Det skal god trening til for å bli en god vår. Ikke alle blir satt pris på som de burde, mens andre nye vårer blir elsket høyt fra første stund.


Det er gøy å tegne synes jeg, og det å få farge på tegningene er enda bedre noen ganger. Med litt kruseduller og fargestifter sammen med akvarell, ble jeg fornøyd.


Slett ikke alle i vårt langstrakte land har fått føling med den gryende vår enda. Men du skal vite at i skogen danser nå nymfene til vårens ære og den lille nyfødte våren gleder seg til å møte dere etterhvert!

#foto #blogg #kunst #vår #farger
22 kommentarer
    1. Du tryller frem de fineste bilder! <3 Nydelig!
      Og når det gjelder kunst, synes jeg ikke det er forskjell på "moderne" og "gammelt"! Fint er fint, for meg. Men det kommer selvsagt an på øynene som ser.. Som med alt annet!
      <3 Håper lørdagen blir fin.

    2. Nyyyyydelig, du er bare en sann kunstner du <3 <3 <3 Jeg elsker bildene dine rett og slett. Her er det vår og jeg har plukka minst 100 hundeskjiter i dag, jammen tiner våren frem mye rart. Nå er det innevask eller litt støvfeiing :DDD Ha en fiiin kreativ dag og goood klæm <3

    3. ladyaugust: Tusen hjertelig, den kommentaren varmet! Hundeskit er ganske greit om det er fra egen hund, men når det er naboen er det ikke like gøy 🙁 Men jeg sier at det sikkert er gjødsel! 🙂 Her har jeg gått unna det verste også og nå er det tid for tur til mamsen. Klemmer til deg i våren! 🙂

    4. Unni: Jeg blåser vel egentlig i den mote, jeg gjør det jeg liker, og så får andre mene hva de vil. Hyggelig du likte det. Ha en vakker kveld 🙂

    5. Det varv noen kjempefine tegninger…utrolig flink er du :))..også kunne en liksom lage sine egne historier av disse bildene..og det er vel det som er bra kunst .)) Kos deg med kvelden 🙂 Klem <3

    6. Nydelig bilde. Jeg liker så godt kombinasjonen av tegning, akvarell og farger <3 Du selger noe av dette også, gjør du ikke? Du er Kunstneren med stor K. Du er det liksom i hjertet, og det kommer fram over alt du ferdes 🙂 Klemmer <3

    7. annebe: Tusen takk! Ja, det er gøy å tegne litt etter mine fantasier og tanker. Jeg vil gjerne jobbe mer med det. Ha en vakker søndag! Klemsiklem 🙂

    8. frodith: Mange takk før søte ord fra deg. Jeg selger om noen vil ha, og så har jeg jo en liten salgsutstillig mot jul, så det er bare å tegne på. Jeg liker den blandingen av fargestifter, tusj, gråblyant og akvarell. Koser meg veldig og slapper så godt av med dette. Ha en vakker dag! Klem til deg i våren! 🙂

    9. astmaogallergi: Må le når jeg leser det du skriver. Jeg driver med alt for mye, og jeg har ofte fått beskje om at jeg snart må bestemme meg, og satse på EN ting. Men det klarer jeg ikke. For meg er det fineste fine å ha variasjon!!! Tusen takk for finesøte ord og ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg