Flere hestehov!


Jeg gir meg ikke enda med hestehoven. De er så vakre nå i den gryende vår!


I går ettermiddag gikk jeg meg en liten tur og det var hestehov overalt. Da kan man leke litt. Jeg fant en gammel skje og en bit kjetting som fikk pyntet seg.


Men se den rustne skruen her da, den ligner jo en blomst!


Det ble mange bilder og jeg koste meg. Herlighet så godt det er når forkjølelsen slipper og kreftene vender tilbake. Ikke helt fin enda, men mye bedre.

#foto #vår #blomster #blogg #hverdag #natur #friluftsliv
26 kommentarer
    1. veldig fine bilder,hestehoven dukket opp på flere nye steder her også i går,i dag ligger dei under et kvitt teppe ,sånn er våren.
      Godt å høre att du er mye bedre ))

    2. Siv Svanem: Det håper jeg også. Ikke gøy, men det går da over heldigvis. Kjenner meg bedre dag for dag. Ha en finfin dag, denne siste i mars! 🙂

    3. fruensvilje: Hoppla, fikk du snø? Her var det rimfrost på morgenen og nå kom tåka. Lørdag sier de snø, så dette er typisk vårvær. Heldigvis myyyyyye bedre. Gleder meg over å kunne gå turer igjen framover! Ha en vakker dag!

    4. Herlige bilder av vår og glede 🙂 Nå er det JEG som er syk… verker over alt. Håper det er kun EN dag det blir sånn 😀 klemmer <3

    5. frodith: Nei og nei. Du må da ikke bli syk nå. Det er jo vår! Håper det går fort over da vennen. Ta vare på deg selv. En diger trøsteklem kommer din vei! 🙂

    6. Guri så glade og vakre bilder <3 Hestehov har jeg ikke sett. Ikke i år. Og det er sjelden jeg ser dem andre år også. De vokser ikke så tett der hvor jeg ferdes i alle fall. Men heldig er jeg, som får se så fine bilder da 🙂
      God klem <3

    7. Åååå jeg la merke til bildene rundt på bloggen din!! header heter det kanskje..hihi. SÅ flotte blåveis! jeg måtte også ta litt flere bilder av de..se mitt innlegg i dag om du vil se mer av de vakre blå! for du elsker tydeligvis de du også!! De små gule er også nydelige..men ingen slår de blå!! hihi. Men nydelige og flotte bilder!! av blå og gule vårblomster!! Ble så glad av å se innom bloggen din..med de blå..:-)

    8. Jeg synes du viser her med disse hestehovbildene at du er en dyktig fotograf og er kreativ i forhold til motiv, vinklinger, foto-etterbehandling og komposisjoner 🙂 Det første bildet med hestehovene på vannet og de to hestehover i det store bildet med skrue var fine bilder. Selv om hestehoven ikke ligger i sitt rette miljø. Artig ellers også, den kreative leken her 🙂

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for koselige ord! Bakgrunnene på bloggen ble blåveis i dag. Nydelige blomster om våren. Jeg titter innom deg etterpå! 🙂

    10. Så herlige hestehovbilder! Det begynner å bli mange av dem her også nå. Og jammen ble den rustne kjettingen stilig på bildet også. Du har evnen til å se noe vakkert i ting jeg nok ville gått rett forbi 🙂

    11. margarites: Tusen takk! Artig å finnenye motiv. Du som har herlige unger med deg på tur får sette dem på saken. Jeg skal vedde på at du får nye fotoideer! Ikke alle like gode, men kreativt blir det garantert! Ha en vakker dag! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg