Regnværstur.


I går var det yr og regn da jeg gikk tur, men hva gorde det? Det var jo herlig ute likevel.


Jeg fant meg en fin stol nede ved vannet og koste meg med utsikten.


Villepletreet var i full blomst, og det var så vakkert, selv i regn.


Det var et yrende fugleliv og det duftet godt av salt vann og nytt gress.


Beveren hadde også tatt seg en tur for å felle litt flere trær. Den svømmer faktisk i havet av og til. Her inne i vika hos oss er det ikke mye salt i vannet, så det er ikke noe problem ser det ut til.

Litt av hvert fant jeg å fotografere i fjæra også. Som sagt regnet det litt og etter en time ble jeg våt kan man si. Men hva gjør det når man har hatt en fin tur og det venter varme klær hjemme.

#foto #friluftsliv #blogg
16 kommentarer
    1. du fikk jammen mange herlige bilder ,selv om det var en gråværsdag,naturen er vakker uansett den ) og det får du så fint frem på dine bilder,ha en nydelig lørdag

    2. så mange flotte bilder! og ja, det gjør jo ingen ting å bli våt, så lenge man vet man kan skifte på seg tørt hjemme..og varmen kommer fort i kroppen igjen.. Noen ganger så må vi ha litt regn, for at det skal bli enda penere etterpå!! hihih. Ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Så enig. Jeg burde hatt regntøy, for jeg så at det begynte å gråne over sjøen, men det er så klamt. Heldigvis har jeg tørt tøy hjemme, så det gikk helt fint. Kos deg i kvelden 🙂

    4. Det spiller i gen rolle om det er litt gråvær – bildene dine er lime vakre uansett! Den stolen ser jo ut som den er plassert der av en fotograf! Så mye fint å hvile øynene på. Ønsker deg en fortsatt fin helg 🙂

    5. margarites: Tusen takk! Den stolen sto inne under noen busker, full av gammelt rørsiv etter vinteren. Jeg måtte jo få den fram i lyset. Ha en vakker søndag! 🙂

    6. Aldeles nydelige bilder! Jeg tok også turen ut fordi om det yrte litt i går, for jeg har egentlig som mål å ta en tur hver dag. men i dag melder jeg pass. Tåken henger nedetter fjellene og der regner tett.Og jeg skal på jobb om noen timer, så må få i meg frokost nå….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg