Mandag!


Det regner visst hos mange av oss i dag. Jeg gjør som andre og legger ut et bilde med farger. Så blir dagen litt lysere.


Men regnet gir liv! Det gror så det knaker i skogbunnen.


Jeg fant et rede oppned på bakken her om dagen. Det var tomt og forlatt, men det kan jo hende en eller annen fugl kan finne ly i det i regnet. Jeg la det nemlig på plass under noen planker. Naturen er fin selv i regn, men jammen savner jeg fort sola! Ha en fin mandag!

#blogg #foto #hverdag #blomster #vår #natur #friluftsliv
26 kommentarer
    1. Det er fint med litt regn innimellom. Det vasker og rengjør. Ille blir det hvis regnet aldri tar slutt. Jeg håper solen titter frem igjen snart. Det er i alle fall meldt det her uti uka 🙂 Så det ser jeg frem til 🙂
      Godt at du lyser opp med litt farger, for det trengs 🙂
      Ha en herlig dag <3

    2. Etdiktomdagen: Når sola kommer blir det jo så herlig igjen. Jeg gikk en tur i skogen i går kveld selv om det regnet litt, og som det dufter der ute! Våren er fin den! Nyt dagen!

    3. Eva: Ja, vi trenger litt farger på en regnværsdag. Her har sola tittet fram litt innimellom regnet, men det skal bli fint med litt varme! Ha en vakker dag hos deg 🙂

    4. Etdiktomdagen: Tusen hjertelig! Her trengte jeg farger, så jeg kjørte på både her og der jeg! Ute regner det, men på bloggen er det fargerikt og fint! 🙂

    5. Ja vi hadde jo en knall dag i går.. også når jeg satt og priklet blomster på ettermiddagen.. men DA kom regnet.. men nytter vel ikke å klage 🙂 Vakre herlige bilder,,og en nydusjet natur er ikke å forakte ;D Ha en fin dag

    6. Farger er flott, og så nydelig med det reiret.
      Blir det for mye regn så får du ta en tur til drittværsbyen Bergen.Her er vi blitt lovet å tørke opp denne uken….:)
      Hørte på radioen hjem i dag tidlig at de harsellerte med regn på østlandet…(pleier gjøre det)
      Det var visst bra for plenen…..:)

    7. maiken: Takk du! Ja, jeg skulle gjerne vært en tur i Bergen igjen.Har slekt som bor der nå. Glad dere får fint vær, for vi får da vår del gjennom året også. Litt morsom med den harseleringen da, for her hos oss sier de jo at det alltid regner i Bergen. Det gjør det jo slett ikke!!!!! Plenene blir fint vannet her i dag også, så hjelp som det gror. Jeg koser meg inne jeg med kaffe, musikk og duft av middag som snart er klar! Ha en vakker dag!

    8. Flotte bilder! Ja regner her også..og tåka ligger som et teppe over oss her.. Ha en god kveld!

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Naturen får vasket seg godt da og etterpå blir det så fint tenker jeg. Kos deg i kvelden. Her blir det vafler og kaffe nå! 🙂

    10. Ja, i dag har det jammen regnet fælt.. Siler ned 😛 Man får trå til med noe farger kanskje ja 🙂 Håper dagen ble bra uansett 🙂 klemmer <3

    11. det var vakre bilder ja ) hos oss har regnbygene vært lokale og heldigvis ikke hvor jeg gikk,men det har vært en kalde nordavind ,så ingenting minnet om en varm vårdag,da er det hyggelig med fine fargerike blomsterbilder

    12. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær….tror det var reklameord for mange år siden. Kanskje det er regnet vi har hatt som nå har forflyttet seg østover? Vi her skal få fint og tørt vær noen dager nå, og da glemmer vi de våte dagene. Selv om du har det litt grått så er bildene fine 🙂

    13. margarites: Nei, det gjelder visst å kle seg. En regnværsdag kan være fin den også, bare det ikke blir dag etter dag!!! Her er det opphold i kveld, fuglene synger og det lukter vår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg