Rekker ikke alt!

Det er så mye jeg vil rekke om dagen at jeg burde visst vært blekksprut! Nei, man kan ikke rekke alt. Sånn er et bare. Jeg har det fint og nyter sommeren når jeg kan, jobber og står på. Kommer sterkere tilbake siden, for det er så mye av det dere gjør som jeg vil lese også!

Sender dere noen fotofiksbilder jeg har laget og minner dere på at selv om dere føler at ting ikke går som det skal, så kan dere strekke armene mot fremtiden og glede dere over livet. Nyt dagene!

#foto #blogg #fotofix #hverdag
24 kommentarer
    1. Det skjer utrolig nye nå mot sommerferien. Det er seriekamper , skoleavslutninger, sommerfester og alt mulig rart… Skulle vært flere timer i døgnet!
      Artige bilder 🙂 nyt dagen!

    2. Det var et godt råd og spennende bilder 😀 Her går det mest i å tenke på den glufsa og is såklart men i dag skal jeg lage hjemmelagd is for jeg har lært meg å lage hjemmelagd yoghurt 😀 Ha en fiiin dag <3 gooodklæmme 🙂

    3. Jeg rekker heller ikke over alt. Og må ha mye hvile. Så skulle gjerne hatt noen flere timer i døgnet jeg også.
      Men det jeg rekker over, det gleder jeg meg over også. Og nå nyter jeg at det er en levelig temperatur, som passer meg ypperlig 🙂
      Nyt du også <3
      Klemmer <3

    4. Så fine fotofiksbilder 🙂 Nei, rekke alt er umulig, og noen dager må man bare melde seg ut litt, hjernemessig i det minste 😀 Håper det du gjør er kos i det minste 🙂 Klemmer <3

    5. så flott ilustrert! herlige bilder! skikkelig blekksprut! Ja jeg skulle også ønske jeg kunne rukket over mer! men sånn er det ikke..så da får man bare nyte dagene så god man kan! Ha en god kveld!

    6. Takk – og det samme! Morsomme fotofiksbilder!! 🙂 Føler litt på det jeg også, at jeg har så mye å ordne om dagen(som egentlig ikke er så morsomt). Bloggen er imidlertid en koselig avveksling i fra alt det praktiske! 😀

    7. Her var det sanne råd som kom, strekke seg og nyte fremtiden. Jeg føler jeg har det bra, men skulle ønske dagene ikke gikk så fort, ikke ettermiddagene og kveldene for de går mye fortere enn arbeidsdagen 🙂 Nå skal jeg nyte juni, og skal snart på en liten ukesferie også – en førferie…før den ordentlige sommerferien 🙂

    8. fruensvilje: Ja, det går visst ikke på annet vis. Blogge og å lese blogger er veldig koselig, men det tar tid som må brukes til annet om dagen! Takk for hyggelige ord og ha en fin dag! 🙂

    9. Søtmonsen ): Takk! Flere timer er fint om alt er gøy, men det hadde vel vært ille om man hadde det vondt. Vi får prøve å utnytte tiden som best vi kan tenker jeg. Ha en fin dag!

    10. missmommy.blogg.no: Tusen takk! Utrolig at alt skal være på en gang, men sånn er det jo. Vi får prøve å nyte litt innimellom. Ha en vakker dag! 🙂

    11. ladyaugust: Hjemmelaget is er godt det. Jeg lagde det til 17.mai. Her er det varmt og fint så det går i vannmelon og salat i dag! Klemsiklem til deg!

    12. Eva: Nei, det er vel likt for oss alle. Viktig å glede seg over det man kan. I går kom jeg hjem til blomster som lå bortover terrassebordet og skrek etter vann. Sommer jo! Været er bare herlig, jeg stikker nesa ut så fort jeg kan!!!! Klem til deg 🙂

    13. Margrethe: Takk! Uffda, når ting går på tverke er det ikke gøy. Her er dagene litt opp og ned kan man si. Men det gjelder å nyte de gode øyeblikkene.

    14. frodith: Takk du! Ja, det nytter ikke å irritere seg over det. Det jeg rekker, det rekker jeg og resten få rbare være en stund. Her går det litt sånn i ujevnt tempo stadig vekk, så jeg burde jo være vant til det. Litt stress og litt kos her hos meg. Klem til deg 🙂

    15. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk! Hadde vært godt å vært enda mer effektiv, men man skal jo orke også da! Noen ganger må jeg sette meg litt ned for å få igjen pusten føler jeg. Da blir det ikke blogging for meg. Ha en vakker dag!

    16. karidansen: Hyggelig du likte bildene. Nei, alt er slett ikke morsomt i travelheten, men det må til. Blogg er koselig avkobling, men noen ganger er hodet så slitent at jeg orker ikke hverken skrive eller lese mer. Da blir det litt avslapning. Ha en flott dag!

    17. margarites: Jeg planlegger så masse på morgenen, men når kvelden kommer har jeg ikke rukket det halve!!!!Prøver å nyte sol og varme også, så lenge det varer. Ferie blir ikke dumt. I helga skal jeg i hvertfall slappe helt av. Ha en fin torsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg