Nyter når jeg kan!


Hei på dere! Jeg har det fint, selv om jeg ikke rekker blogging om dagen! Det blomstrer så vakkert overalt i skogen, ved vannet og i hagen, sola skinner og jeg nyter så fort jeg kan være ute.


I helga har vi spist nytrukket makrell, blitt solbrente og gått turer i sommeren. Alle fisket visst i solnedgangen, så jeg fikk mange fine”modeller”!


Ikke vet jeg om denne helga var sommeren, så det gjelder å nyte som beste det går. Håper du også har det fint uansett vær. Lyst er det i hvertfall hos oss alle nå mot midtsommer! Ha en fin kveld!

#foto #blogg #sommer
24 kommentarer
    1. Koselig å se deg 🙂 Fine bilder du klarer å få tatt hvertfall 🙂 Kos deg videre du, her er det full fart på jobb 😮 Klemmer <3

    2. frodith: Forrige uke var det alt for mye som skjedde, så det var ikke mulig å rekke blogg også. Når jeg hadde fri innimellom måtte jeg bare ut, ut, ut!!!!! Noen ganger er det sånn. Jobbe må man jo, og det er helt greit. Ha en fin ny uke og takk for hyggelige ord. Klem fra meg 🙂

    3. koselig med noen ord og vakre bilder fra deg,også nytrukket makrell da,ja det er sommer det)
      nyt dagane videre,og så må vi håpe på mange sånne fine dager i flere uker fremover )

    4. Så koselig helg 🙂 Det gjelder å ta vare på dagene. I dag har det blåst her men litt hagekos ble det selv om og en tur med hundene. Nydelige bilder ! Gooodklæm <3

    5. Her hadde mange flotte motiver!! Nydelige bilder! og ja, man må nyte mens det ER sommer!! Ha en god ny uke! og sove godt!

    6. fruensvilje: Makrell rett i pannen er så godt! Kan tro vi koste oss. Her er det grått i dag, men sånn er jo været i landet vårt. Variasjon er slett ikke dumt det heller. Ha en fin dag! 🙂

    7. ladyaugust: Ja, jeg prøver alt jeg kan, men rekker slett ikke det jeg vil om dagen! Men litt kos blir det innimellom jobbing og det hele. Klemmer til deg 🙂

    8. dedicat: Ja, sånn er vel livet innimellom. Det er så mye man skal være med på, jogge må jeg også. Det gjelder jo å nyte den lille sommeren vi har også! Ha en fin dag! 🙂

    9. margarites: Tusen takk! Ja, jeg slipper alt når jeg kan og kommer meg ut så mye som mulig. Tiden går så fort på denne tiden føler jeg! Ha en vakker dag! 🙂

    10. God morgen vennen :-)) Nydelige bildesamling du har satt sammen her. Nå har jeg rota meg ut i bloggverden igjen.. savnet dere vet du :-)) Bloggen er helt enkel ennå, og det er bare du som vet det ennå. Oppstarten blir litt forsiktig og kanskje ikke blogge hver dag som du anbefalte meg.. Formen min har blitt så mye bedre, natheless.:-D
      Ha en fin og god start på lørdagen vennen. :-)) mange bamseklemmer til deg <33

    11. rita johannessen: Tusen takk, så hyggelig!!!!!!! Jippi!!!! Jeg har vært på farten hele helga, så derfor sent svar. Glad du er i farten med både form og blogg! Vi tastes. Diger klem fra meg 🙂

    12. Fant ut på fredagskveld at jeg måtte bare lage en ny blogg, en ny start på alt rett og slett . ☺☺ I dag har vi plantet gule roser i hagen, elsker roser ♥♥♥ Godt å se deg igjen vennen ☺☺Håper du har hatt det fin helg! ☺♥ Vi tastes i morgen tidlig kanskje☺jeg er sykemeldt 2 uker til .
      Ha en strålende kveld + en varm og god klem fra meg ♥♥

    13. Rriittaa: Ord og bilder som sp: Roser er vakkert, men jeg liker ikke de tornene!!!! Jeg har en hvit og to som er rosa og jeg stikker meg stadig. Den ene dufter nydelig. Glad du er på plass. Blogg når du har lyst og ta pauser når du vil. Du bestemmer over din blogg. Jeg tar snart datafri for sommeren, men kommer raskt tilbake i august igjen. Alltid koselig å titte innom deg vet du! Klem til deg på mandagen!:)

    14. Jeg kommer til å følge dine gode råd vennen☺og bare blogg kun de dagene jeg føler for det.♥
      Fornuftig av deg å ta datafri for sommeren, sunt er det også . Dessverre så lever vi i et samfunn som flesteparten er helt opphengt i data og mobil, og glemmer helt å leve og se seg rundtomkring.
      Kos deg masse med mandagen du også, snille deg ☺☺ Stor klem tilbake ☺♥

    15. Rriittaa: Ord og bilder som sp: Enig, man må leve også! Gleder meg til sommer og sol, kos og hygge! Ha en vakker mandag og nyt dagen! :)Klemsiklem :9

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg