Er det enkleste det beste?


Ikke vet jeg om det enkleste er det beste. Jeg har kjøpt meg en ny hylle, og hjelp så vrient det er å finne ut hva som passer hos meg. Først hadde jeg den som den var fra butikken. Enkel og grei i trehvitt med hvite skuffer. Men så kjedelig da! Brått forsøkte jeg meg med svart elektrikerteip for å se hvordan det var med kontraster. Men det ble for hardt! I går svingte jeg malekosten og hele hylle ble hvit. Men er jeg fornøyd? Tror jeg må vende meg til den, for nå ble den veldig usynlig på veggen. Vil jeg bytte farger? Ja, si det, ting tar tid å vende seg til, så sånn får den være en stund nå.


Fant jammen raskt ut hva den fuglen var også. Jeg tok tipset til Fruensvilje og spurte på “fuglevennen”. Det var en musvåk.I flere år har jeg lurt på hva det er for slags fugl. Det var først i år jeg fikk et bilde med tydelige farger, så det gikk an å bestemme hvilken art det var. Gøy. Det enkleste var det beste her også. Spør, og så får du svar! God helg!

#foto #natur #friluft #blogg
18 kommentarer
    1. Delikat og pen i hvit..men det kommer jo an på stilen forøvrig hva som passer inn :)) Så bra det er et sted en kan få greie på hva slags fugler det er en har tatt bilde av, jeg hadde vel bare tenkt ørn om jeg hadde sett den oppe på himmelen :)) Fin dag videre <3

    2. annebe: Ja, det er ikke lett finne noe som passer til det man har fra før bestandig. Men på den hvite veggen vår, så det greit ut nå. Jeg må bare vende meg til at den henger der!!!

      Flott at det finnes steder man kan spørre. Jeg trodde det var en hauk, for selv om den var stor så var den ikke så stor som en ørn. Kos deg på fredagen!

    3. Jeg synes den hylla di ble kjempefin 😀 Den ser liksom mer ryddig ut og jeg liker ryddig, bare ikke å rydde, oh og nå må jeg rydde. Tenk å ha en musvåk svevende over hodet, det er noe det, jeg møtte en padde i dag, eller så var det en frosk, ikke vet jeg hahaha good ettermiddag, her skal det ryddes og steikes kjøttisser. god klæm <3

    4. hylla di ble virkelig fin i kvit,om det er den rette fargen hvet bare du )) for vi ser ikke veggen den er på hi hi .
      Så flott att du fikk svar på fuglegåten din,ja noen steder får mann et raskt svar )) veldig greit det ja

    5. ladyaugust: Fornøyd, men hjelp så mange kriker å kroker å male i den der! Rekker ikke sette på plass alt i kveld. Nå er det helg og vi skal på skalldyrsfest. Klem til deg:)

    6. fruensvilje: Takk. Jeg er fornøyd mer og mer etterhvert. Fint å ha et sted å sette småting man er glad i. Svar fra fuglevennen fikk jeg fort. Artig, for jeg har ofte lurt på hva slags fugl det har vært. Ha en fin helg!

    7. Jeg synes hyllen din ble fin i hvitt, men jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har en tv-benk som må skiftes ut, men jeg klarer ikke å bestemme meg for farge; svart blir for hardt, hvitt blir for lyst så kanskje jeg må lete etter en i en lysere brun farge/tre. Så får de andre møblene følge etter på sikt. Har tenkt lenge, men klarer ikke helt å bestemme meg 🙂

    8. Jeg synes den ble super som hvit 🙂 og det at den går litt i ett med bakgrunn synes jeg er fint jeg. VI har alt hvitt her vi. Da står liksom figurer og ting litt i “løse lufta”, liker det jeg 🙂 Fine tingene dine får mer oppmerksomhet da 🙂

    9. Syns den ble kjempe fin hvit!! og du kan jo putte noe inni med farger om du ønsker det! Helt klart min favoritt..den hvite..hihi.. Så fin med fuglen! er litt gøy når man finner ut hva man finner.. 🙂 Ha en god helg!

    10. Synes det ble veldig fin i hvit,og pynten vises mye bedre i den hvite ☻☻Jeg har lyst til å bytte ut møbler i stua til noe lysere. ☺
      Ønsker deg en tipp topp helg, vennen + fredagsklemZ ♥♥

    11. margarites: Fryktelig vanskelig med farger og møbler synes jeg for det er jo noe vi skal ha en stund. Men hylle blir hvit og det ble fint! Ha en fin søndagskveld 🙂

    12. frodith: Det ble kjempefint, bare alt kom på plass. Jeg har ingen hvite møbler, men en hvit hylle passe fint inn nå. Gleder meg til å pynte opp litt til høsten. Klem til deg 🙂

    13. dvergpinschere i mitt hjerte: Det synes jo det jeg setter inn i hylla nå. Er fornøyd. Gøy å vite hvilken fugl det er, for den har jeg sett i mange år uten å ane om det var en hauk av et eller annet slag. Nå vet jeg 🙂

    14. Rriittaa: Nå er det visst moderene med møbler med litt farger igjen, så mine brune møbler, får være brune. Men det var så fint med litt hvitt til det andre.Jeg trengte noen hyller etter at vi kastet ut den gamle seksjonen vår før sommeren. Jeg liker å se mine favorittting. Her har helga vært fin og i morgen er det en ny uke. Klemsiklem til deg i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg