Herlig helg!


Som jeg har kost meg i helga. Lørdag var vi på Fiskarens marknad i Smögen, og gjett om jeg fikk masse god mat.Her var det selvfølgelig mange fiskeretter å velge i, men jeg liker skalldyr. Blåskjell, krepeshaler og reker gikk ned på høykant.


Morsomt å treffe Grillmester 2016 også. Jessica stekte kamskjell og stilte villig opp på bildet! Men nå begynner hun vel å vende seg til all oppstyret etter tv-programmet.


En skikkelig kosehelg ble det i finværet. Håper jeg kan komme tilbake neste år og være med på dette. Godt med fine sommerminner. Det blir noe å tenke på til vinteren det, når vinden uler, snøen drysser og isen ligger der så kald.

#foto #grill #blogg
27 kommentarer
    1. Flotte bilder! og ja…gode minner er toppers å ha når vinteren kommer for fult! Ha en nydelig dag i dag også!

    2. fruensvilje: Tusen takk! Ja, vi koste oss. Det var en kald vind, men det gjorde ingenting så lenge sola skinte. Kosa meg skikkelig. Nå går det mot september og det er litt vemodig! Godt med sommerminner. Ha en fin dag!

    3. Etdiktomdagen: Som vi koste oss. Det ble nesten som en sommeravslutning. Nå går det mot september. Her har det regnet på morgenen, så jeg får bare lyst til å tenne stearinlys, spille fin musikk og strikke i stedet for å jobbe. Men kosen får vente til kvelden. Nyt dagen!

    4. Det der så skikkelig koselig ut :)) Fikk sommerfølelsen du også skjønner jeg :)) Sjømat er bare sååååå godt :)) Og slitte(og nymalte) rorbuer er flotte motiver <3

    5. annebe: Det ble som en sommeravslutning i og med september kommer til helga. Selv om det fortsatt kan være fint, så nærmer visst høsten seg. Klemsiklem til deg 🙂

    6. frodith: Mett enda liksom. Nei da, jeg har spist i dag også. Nå skinner sola der ute og jeg forsøker å glemme at det snart er høst. Klem til deg 🙂

    7. Herlig 🙂 Og jeg har vært todelt denne helga. vært i sentrum under de magiske Rognandagene og fått solgt 36 bøker.. og vært i Bodø på øvingshelg som jeg skal blogge litt om 🙂

    8. For en deilig helg – og det rekesmørbrødet over…nam! Jeg har vært i Smøgen bare en gang før, men kommer til å dra tilbake. En helt utrolig koselig plass, helt ute ved havet og koselige små naust eller sjøhus. Bildene dine vekket lysten min for å dra tilbake! Herlige bilder fra en herlig helg i fint vær. Kan det bli bedre?

    9. dedicat: Skjønner at du har kost deg også.Så flott med salget! Du fikser det skal du se. Gleder meg med deg! Ha en vakker dag, snart er det september!

    10. ladyaugust: Sukk, ingenting er som sol over fine steder! I dag er det grått her, men jeg skal bare sitte inne å skrive likevel, så det er greit. Klem til deg 🙂

    11. Margrethe Hjertaas: Tusen takk. Herlig med sånne helger med vakker natur, koselige plasser og god mat. Men nå er det en ny uke, så pliktene kaller! Ha en fin dag!

    12. margarites: Kan tro det smakte!!!! Smøgen er koselig. Vi er der gjerne en tur på våren og en tur på høsten. Fint å gå tur er det også i området. Sommerfølelsen satt igjen enda der. Her er det grått og det nærmer seg høsten mer og mer. Det blir fint dte også. Ting roer seg litt ned når det blir kaldere og mørkere. Ha en fin dag!

    13. Enig 🙂 Koos deg med skrivinga, det er slettes ikke verst og har man noe digg å tygge på blir det enda bedre 😀 Jeg skal til optiker (fordi engelen har fått briller så må jeg også ha) Det blir rart å gå med biller hele tiden, tror jeg… Ellers dukker gutta innom etterpå og det er alltid gøy 🙂 God klæm <3

    14. ladyaugust: Ja, skriving ja? Nei, dagen ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt meg. Mye kaffe og honningkake, men trivelig prat. Briller er fint når man trenger det, og du vender deg nok til det fort. Litt dumt med briller når det regner elller er kaldt så det dugger, men du trenger det kanskje ikke hele tiden? Lykketilklem 🙂

    15. Honningkake og prat er digg 😀 Jeg trengte bare lesebriller, ellers var synet helt perfekt. Ha en fin kveld, jeg skal tilbringe kvelden med gutta boys 🙂 Godklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg