Repost av fiks høstlykter.

Måtte prøve, for jeg mente dette var enkelt. Jeg ser andre strever. Med hva da? Reposte innlegg fra arkivet. Her er en måte og gjøre det på. Finn innlegget, klikk ved siden av et av bildene i innlegget og trykk å knappene Ctrl og a. Hold fortsatt musa så alt er “blått” der du satte markøren, og høyreklikk. Da får du opp valg. Velg Kopier, og så henter du opp en ny post. Hold markkøren i innlegger, høyreklikk og velg Lim inn. Det kommer opp en liten firkant med det du kopierte. Trykk ok, og så kan du fortsette. Skriv nytt eller bruk det som det er. Lykke til! Her er mitt repostede innlegg.

Ofte selges det saker og ting i feil farger for en billig penge. Visst var de pene i oransje, men jeg er ikke så glad i den fargen hele året. Det ble demontering hos meg. Lyktene var lette å ta i fra hverandre og glassene ble fjernet før lakkering.

Ikke lenge etter var lyktene  hvite og et rådyrpar fikk også ny farge. Gøy og rask forandring.

Så nå har jeg to fine lykter med sommerfugler på bordet. Jeg droppet hele lokket, for jeg skal ha dem inne. Håper dere kan bli inspirert til å finne på noe også.

#repost #hobby #foto
18 kommentarer

Siste innlegg