Feirer meg selv.

I dag feirer jeg meg selv. Endelig ferdig med et jobbeprosjekt, og det er så herlig. Det ble roastbiff på brødskiven og tyttebærrømme. Ikke alle vet hva tyttebærrømme er kanskje? Jeg blander en spiseskje tyttebærsyltetøy og fire skjeer med rømme. Gjett om det er godt til kjøtt da. Herlig å vite at jeg er klar med denne jobben. Da er det tid for å marker det litt, før jeg fortsetter med nye oppgaver.


I dag småregner det her, men jeg synes det er koselig. I går kveld var det så vakker solnedgang i skyene. De sier at når sol går ned i en sekk, så kommer det igjen i en bekk. Det stemte. I går løp rådyrene på nytreskede jorder, og man kunne kjenne at det nærmer seg kaldere tider. Nå har jeg tent stearinlys og spiller fin musikk. Denne helga skal jeg bare slappe helt av og nyte. Deilig med noen dager uten stress.

#foto #blogg #høst #helg
22 kommentarer
    1. Så fint å feire med deilig mat , stearinlys og fin musikk :)) Aldri smakt rømme blanda med tyttebærsyltetøy, men tror jeg kan like det :)) Regner her i dag også, ok bare det ikke varer så mange dager :)) Alltid så fin stemning i bildene dine :)) God helg <3

    2. Jammen skal man feire seg sjøl når et oppdrag er vel utført. Å være freelancer gir frihet, men det krever samtidig sjøldisiplin, for man har ikke alltid faste klokkeslett å forholde seg til i jobbhverdagen! Nydelige bilder!! 😀

    3. Viktig å feire seg selv litt 🙂 Jeg skal også bare lade opp helt i helga. 3 . dagen med hodepine så trenger litt ro 🙂 fine bilder <3 klemmer <3

    4. den lunchen såg deilig ut og ja det er viktig å feire seg selv innimellom) tyttebær rømme det skal eg prøve ,takk for tips )
      deilig å gå helgen i møte og vite att den er din,nyt den uansett ka vær det blir,jeg skal besøke mine foreldre og det gleder eg meg til )

    5. Nydelige bilder! ♥♥♥♥Ja , det er viktig å tenke på seg selv innimellom☺♥ Du får bare nyyyte helgen med alt det som føles godt for kropp og sjel ☺☻ Kos og klem til herlige deg ♥♥

    6. annebe: Så sykt godt å ha levert et prosjekt. Nye kommer på mandag, men dette er ferdig. Regn? Ja da, her slo det like godt ned i varmepumpa ute. Hjelp, for torden. Men heldigvis har vi spenningsvern, så det var bare å få på automatsikringene igjen. Jeg er skjelven enda, mange timer etter det. Tror virkelig jeg trenger ro og fred nå. Nyt kvelden. Klemsiklem 🙂

    7. karidansen: Synes jeg fortjente det. Dette har jeg jobbet med i over et år, til og fra. Frihet har jeg, men som du sier jeg må virkelig pushe meg selv. Noen dager blir det vel mye jobbing, og andre mindre. Fint å kunne variere, men ingenting blir til noe, om jeg ikke driver meg selv. Takk for hyggelige ord og ha en herlig helg!

    8. frodith: Den dumme hodepinen. Du kan virkelig feire deg selv nå som det er over. Jeg fikk også vondt i hodet i dag, men det var fordi det slo ned i varmpumpen utenfor huset vårt. Det gikk bra, for vi har et sånt spenningsvern som bare slår ut sikringene. Men det smalt og lynte, så det ble dunder i hodet kan man si. Nå er det bra igjen, og takk for det. Klemmer til deg 🙂

    9. fruensvilje: Kosa meg skikkelig. Jeg er ikke så glad i tyttebærsyltetøy til middagen, men med rømme nyter jeg det. Tyttebærrømme er godt på vafler og ferskt brød også! Det må du forsøke.Jeg skal til min mamma i morgen, og det gleder jeg meg til. Ha en vakker helg med dine!

    10. Rriittaa: Ikke ofte jeg tillater meg å feire meg selv, men i dag synes jeg at jeg fortjente det. Helga skal bli fin den. I morgen skal jeg til moderen og spise middag. Klemmer i fleng til deg 🙂

    11. Hipp hurraaa.. og gratulerer 🙂 Flinke du.. jeg vet jo at du gjør et bunnsolid arbeid før du gir noe fra deg 🙂 Nyt og ha en herlig helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg