Høsten inntar hjemmet.


Når formen ikke er på topp, får man finne på noe som gir glede. Koselig å pynte litt i huset til høsten.


Forrige uke lagde jeg meg en kvistkrans med noen kongler. I dag ble den pyntet opp med fargerike løv og bær. Utrolig mye fine kunstige ting å få kjøpt som holder farge og form igjennom høsten. Jeg hadde kjøpt en sånn sammensatt bukett fra Nille og delte den opp. Så ble rosene i oransje og rødt satt sammen med furubar og løv fra skogen, og de andre bladene og bærene stakk jeg altså inn i kransen.


Det gamle vaskvannsfatet oppe på skapet, fikk også litt nye kvister, blader og furu, så nå har høsten inntatt hjemmet. Jeg mangler bare og hente fram de hvite saueskinnene og en kopp kakao, så skal jeg nyte. Godt å hvile nå. Kos dere i høsten. I morgen er det oktober.
 

#foto #høst #blogg
20 kommentarer
    1. Margrethe: Sett i gang, det er jo så lettvindt etter at vinden har blåst ned så masse kvister fra bjørkene. Jeg plukket med meg noen skikkelig lange, tynne greiner og surret dem bare sammen. Fest med en hyssing, og så er kransen klar til å pyntes! 🙂

    2. fruensvilje: Jepp, her er det flere som ikke tåler alt det blomsterstøvet. Da er kunstig så fint. Men det gjelder å bytte det ut etterhvert så det ikke ser falmet ut eller er fullt av støv!!!! Ha en fin dag! 🙂

    3. Herlig dekorasjoner! så flott å høstlig! jeg har hvite skinn fremme hele året jeg..men hundene elsker å ligge på dem! hihih. Ha en god kveld og helg!

    4. Så koselig høstpynt. Denne fredagen har jeg havnet godt tilbakelent i sofaen, er mer sliten enn normalt etter en hektisk uke, så nå skal jeg bare lade! Kanskje jeg kan finne noe høstpynt å dekorere med i morgen. Så kan jeg se på noe fint mens jeg slapper av 🙂 Riktig god helg 🙂

    5. margarites: Hørtes godt ut med å være tilbakelent i sofaen. Koselig å finne på noe koselig for seg selv. Jeg nyter min høstpynt nå. Kos deg i helga!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Hunden til sønnen vår ligger på skinn så gjerne også. Jeg har et brunt saueskinn som den liker så godt. Men de hvite har den aldri prøvd seg på. Fin dag til deg 🙂

    7. Henriette Celin: Nydelige høstdager fortsatt, men nå begynner de kalde nettene. Hjelp, jeg må se å få inn resten av plantene fra hagen før det fryser helt til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg