Fuglene flyr i stua!


Det er tid for småfuglene å fly til varmere land. Jeg savner dem allerede. Men da satte jeg inn noen skikkelig høye kvister i stua, og der trengte jeg litt pynt. Vinterfugler til glede for meg selv. Jeg klipte litt i hvitt og mønstret papir, og så var det klart. Synes de ble skikkelig dekorative. Det minner meg om at snart er det vår igjen, og fuglene vil vende tilbake.


Kvistene mine står i en hjertekrukke på en høytaler. De rager helt opp i taket. Bildet klarer ikke fortelle hvordan det er. Når lampene i huset tennes om kvelden danner de svevende fuglene mønsterskygger på veggene. Jeg klipte ut en ring av dansende damer også. Det er vel bare  legge seg i hardtrening med saksen framover. Jeg liker å pynte gaver med disse klippene, og snart er det jul.

#papirklipp #blogg #foto #hygge #hjem
18 kommentarer

Siste innlegg