Kryss av.


Kryss av for en fin dag! Her har flyene laget mønster på himmelen i soloppgangen. Flott å se på.


Men solnedgangen i går kveld, var enda finere. Da var det som om himmelen glødet. Etterhvert ble alt helt rødt, men da fikk ikke jeg tatt bilder.


Man kan jo ikke rekke alt. Men kakao ute på terrassen, varmt og godt under pleddet, det rakk jeg. Stjernehimmelen lyste så fint, og barnabarnet fikk prøvd både refleksvest, lommelykt, tykke klær, lue og votter. Nå er det skikkelig høst. Heldigvis er jeg i mye bedre form etter en uke med feber. Det var nok et virus mente legen, som mange andre her i nærheten også sliter med for tiden. Så godt å finne tilbake til kreftene. Jeg krysser av for at det skal bli en fin dag for både deg og meg.
 

#foto #hverdag #blogg
14 kommentarer
    1. Så mange flotte bilder! ja himmelen har vært helt fantastisk disse dagene!! Har sittet i stua og kosa meg med den vakre himmelen ute!! Så morsomme kryss på himmelen..jeg har også sett mange sånne små “tornadoer”, små virvler som går rett nedover..det er jo så morsomt å se.. Ha en fantastisk god helg!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Utrolig mye fint vær her om dagen og det blir jo så flotte himmespill av det om morgenen og kvelden. Kos deg på fredagen og god helg 🙂

    3. fruensvilje: Det var magisk. Skikkelig rødglødende vinterhimmel. Jeg gikk en tur med naboen da det var som best og der vi gikk var det ikke noe fint å ta bilder. Men for en fin farge. Jeg så på fjesboka at andre i nabolaget hadde fanget det. Kos deg på fredagen og god helg!

    4. Så bra at du er i bedre form! Helt nydelige bilder du viser -nok en gang 😉
      Høsten er her, uten tvil, og jammen er det fint med alle fargenen og den klare, friske luften 🙂
      Kos deg videre med barnebarna <3

    5. Har vært en flott dag i dag :)) Var vakker himmel på bildene dine, så det litt seint i går for det var flotte farger på himmelen her også :)) Så kos med lys og kakao, det er det lenge siden jeg har hatt..på tide snart :)) Godt å høre at du er bedre :)) Fredagsklem <3

    6. Så mange fine bilder! ☺ Ja, himmelen var helt praktfull i går, egentlig har det vært i flere dager nå ♥♥ Jeg er så glad for å høre at formen din er bedre, vennen ☺♥ Ønsker deg en fin og avslappende kveld + høstklem ♥♥

    7. Mona: Heldigvis finfin igjen. Legen mente det var et virus og da var jeg heldig at det gikk fort over. Herlige farger i både soloppganger og solnedganger om dagen. Herlighet så fin høst vi har. Nyter dagene. Klem til deg 🙂

    8. annebe: Ja, nå er jeg meg selv igjen. Koser meg med himmelbilder. Det var så flott, spesiellt i går kveld. Flott med tid for pledd og kakao, stearinlys og kos igjen. Det liker jeg. Klem til deg 🙂

    9. Rriittaa: Tusen takk! Praktfullt var ordet for gårsdagens solnedgang. Helt lekkert! Glad jeg er i form igjen. Nå er det bare å ta igjen det forsømte. Koser meg i kvelden med The Stream og stearinlys. Klem til deg 🙂

    10. Hei, koser meg med alle dine flotte innlegg som jeg ikke har lest siste uken. Kjenner høststemningen kommer i fullt monn, og kjenner jeg som vanlig blir glad av bildene dine 🙂 Takk for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg