Fortsatt liv!


Fortsatt er det masse løv på trærne der uteI går var jeg en tur i mitt barndomsrike igjen. Her i denne bakken i venstre bildet, har jeg gått gjennom alle årstider. Som liten jagde jeg kuer her. Fargene var like vakre om høsten da som nå.

Vi hadde kuer, griser, hest og høner på gården. I dag er det stille. Men hos naboen  sto disse to hønene i metall og minnet om livet som var en gang.

Stadig finner jeg fine mønster og rare ting å ta bilder av. Til og med et gammelt dekk har hjerter!


Noen dager i høsten skinner sola og andre dager er det gråvær som i dag. Men fortsatt er det bær å hente i skogen om du ikke har rukket det enda. Fortsatt er det liv av insekter og dyr også. Håper det varer riktig lenge, for vi trenger lys og hygge før det blir vinter og stille.

#foto #høst #blogg #natur #friluftsliv
16 kommentarer
    1. Ekstra koselig å være på tur og ta bilder på et sted man har et forhold til :)) Nydelige stemningsfulle høstbilder :)) Tenkte i dag at jeg måtte se å få tatt noen bilder av de fine fargene igjen jeg også..
      Ganske skarp luft her i dag, men høsten har jo vært utrolig fin ja :)) Klem <3

    2. Ja her var det uten tvil liv 🙂 Og du har jo øyne for de aller minste og herligste detaljer.. og ny layout også 🙂 Gratulerer 🙂

    3. Ja det var mange flotte bilder!! her er det ikke liv i insektene mer..og sola har vært borte i flere dager..kaldt, og det meste av løvet ligger på bakken..men ja, noen flotte farger er det forsatt! Vi får glede oss over de! Ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Nå kommer kaldere dager og da forsvinner nok det meste livet her også. Men man får nyte så lenge det varer! Kos deg i kvelden 🙂

    5. Høsten har mye vakkert å by på. Og her hadde du fått mange flotte motiv. Tenk at det finnes blåbær fortsatt i oktober … ja jeg så det på Hardangervidden i helgen også forresten. Ha en flott torsdag 🙂

    6. margarites: Ja, det var ikke bare noen blåbær, men mange der jeg var. Angret på at jeg ikke hadde noe å plukke i.Men jeg spiste mange da.Ha en trivelig kveld 🙂

    7. Så fint der på barndomsstien. Tenk at det alltid har vært der, hele livet ditt..og lenge før det. Godt å tenke på sånt 🙂 Fine metall-høner 🙂

    8. frodith: Utrolig fint at en del av den stien er der enda. Masse minner kommer når jeg går der ja. Gode minner! Hønene til naboen er superfine. De ser jo nesten levende ut der de står. 🙂 Nyt kvelden. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg