Heldige meg, snart advent.


Heldige meg. I dag var det også en nydelig soloppgang. Her blir det SOL. Jeg gikk ut på terrassen for hele himmelen skinte. Men vet du hva? Fuglene sang der ute som om det skulle være en vårdag. Jeg fikk en egen konsert akkompanert med lyden av biler, gravemaskiner og mennesker. En morgen med liv på mange måter. En herlig begynnelse på dagen.


I går tegnet jeg denne lille karen. Han heter Jona, og jeg har begynt å tenke ut et adventseventyr. Det går fort framover nå, mot vinter og mørke. Da må jeg finne noe å glede meg til. Hvert år skriver jeg et adventseventyr og legger ut på bloggen. Skriver dette gjør jeg jo uansett, så hvorfor ikke dele det med dere? Vil du følge med tror du?

#hobby #advent #soloppgang #blogg #kunst
26 kommentarer
    1. Så klart vil jeg følge med! så gøy! glder meg! og flotte bilder! og helt nydelig tegning!

    2. Etdiktomdagen: Nå er det visst du som får regnet og vi som får sola!!!! Bake er koselig. Her blir det mest jobb i dag, så får jeg se hva jeg rekker i ettermiddag. Koselig du vil følge med på mitt adventseventyr. Jeg nyter å skrive det, og det gir dobbelt glede å dele det på blogg. Nyt dagen!

    3. Så flink du er til å tegne 🙂 Jeg følger gjerne med i adventseventyret ditt 🙂 Kan kjenne at jeg gleder meg til denne fine tiden som ligger foran oss 🙂

    4. Flott himmel på bildene, og jeg så også de vakre fargene da jeg kjørte til fysioterapi i dagtidlig :)) Så søt Jona ser ut, gleder meg til fortellingen også <3

    5. Etdiktomdagen: Ja, da blir det snart tomt for løv i din gård. Her har det også blåst opp litt, men det er 10 varmegrader. Jeg har kost meg og nå er det snart middag. Ha en fin kveld også 🙂

    6. lulltove: Tusen takk. Hyggelig med alle som følger med, så du er velkommen. Ja, jeg gleder meg også. Jeg liker advent, for da har vi så mye i vente. 🙂

    7. fruensvilje: Jeg blir helt betatt av soloppganger. Koselig du vil lese med i år også. Jeg er i gang med skrivingen, for det tar jo litt tid. Men det å glede meg selv og alle andre, er advent for meg.:)

    8. annebe: Jeg burde tatt bilder enda før, men jeg var litt trøtt i dag kan man si etter en heller gaske søvnløs natt. Alt for mye kaffe i går kveld. Tusen takk for hyggelige ord, og så håper jeg Jona kan få fram julegleden for oss alle. Klemsiklem 🙂

    9. Hei, det vil jeg absolutt følge. I desember er det nok ikke alltid jeg har tid å se innom bloggen hver dag, men litt er man jo innom. Kjempe søt tegning du har laget. Koselig julemotiv 🙂 Kjempe flotte bilder også 🙂

    10. Så flott en morgen hos deg da! Og ja – selvfølgelig skal jeg følge med på adventseventyret! Klem <3

    11. Nydelig start på dagen med vakker soloppgang ♥♥ Ja, det blir er en glede å følge med på julefortellingen din, vennen♥♥♥ Mange varme klemmer til deg ♥

    12. Rriittaa: Det er spådd sol igjen i morgen, men med tåke. Det kan jo bli spennnende.Koselig du vil følge med. Jeg gleder meg til å dele det med deg og de andre. Klemmer til deg i kvelden 🙂

    13. fjellgeitbundingen: Ja, den måneden kan være hektisk for mange. Man rekker ikke alt heller, sånn er det bare. Takk for hyggelige ord og velkommen med om du har tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg