Morgener og kvelder.


Dag etter dag i det siste, har himmelen vært som et eventyr ved soloppgang, og ikke har det vært dårlig når sola går ned heller. Utrolig vakkert å se på, og det varer jo ikke lenge hver gang, så dette har man tid til å nyte.


Sånn var det i dag tidlig. Det startet litt forsiktig, og plutselig var alt så fargesprakende.


Dette er fra i går, og det var slett ikke dumt det heller. Det nederste bildet er speilbildet i vinduet mitt og ikke vann. Siste dag i november i dag. Litt rart å tenke på, synes jeg. I morgen er det første desember med alt hva den måneden inneholder. Jeg gleder meg.

#foto #blogg #hverdag #soloppgang #solnedgang
20 kommentarer
    1. Flotte bilder av flott himmel! ja, det har vært slik her også.. Masse flotte farger, og man må bare stoppe opp å følge med, for plutselig så er det over! I går var det gul himmel midt på dagen også! HERLIG! Ha en god ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Noe så lekkert sier jeg. Det varer så kort stund. Flott med klarvær. Sol om dagen og stjernehimmel i natten! Ha en vakker dag!

    3. Så fine himlene er. Og det ser ut som du har en fin utsikt fra vinduet ditt også. Det er bare å nyte. Hele tiden :). Ha en fortsatt vakker dag.

    4. Mye vakker himmel i det siste ja :)) Og bildene her var bare nydelige :)) Desember går nok fort den også..og vips er jula over..hehe..men får passe på å kose seg litt med tida vi er i nå :)) Klem <3

    5. BforB: Ja, jeg er heldig og etter at de hugde en del skog, ble det enda bedre utsikt. Koser meg virkelig med det fine fargespillet. Ha en vakker kveld 🙂

    6. annebe: Utrolig vakkert, men jeg rekker ikke å se alt jeg vil. Desember kommer til å gå fort, så det gjelder å nyte dagene! Klem fra meg 🙂

    7. fruensvilje: Føler meg superheldig. Dag etter dag med sånt da! Heldige meg. 🙂 Snart er det nok din tur tenker jeg, og da er det vi som får skyene. Ha en fin kveld 🙂

    8. Det er jo et fantastisk fargespill du har fotografert her, og det må nytes når omgivelsene ellers er ganske grå. Nå håper jeg at julesnøen snart kommer! 🙂

    9. Jeg jobber knallhardt med blogg-adventskalenderen som skal åpnes i morgen…Så jeg er bare en snartur innom for å ønske en fin kveld 🙂 klemmer <3

    10. Helt nydelige bilder! Ja, det har vært flotte morgener og kvelder noen dager nå! November over, ja det er rart! Nå er det advent, forventning og kos som gjelder………. <3

    11. karidansen: Helt utrolig så mange fine himler om dagen! Jeg nyter det hver gang. Julesnø hadde ikke vært dumt. Nå kan den bare komme ja! Ha en fin kveld, i morgen er det jammen første desember 🙂

    12. frodith: Det tar tid det vi finner på til advent, men jammen blir det spennende å se hva vi har fått til i morgen. Lykke til vennen. Klem 🙂

    13. Margrethe: Jeg “samler” på sånne fargesprakende himler. Ja, det er rart at november er over, men nå er det bare å glede seg over desemberkosen. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg