Velkommen 2017


Så var det nye året her. Hva skal vi gjør med det? Nye muligheter? En symbolsk tanker er å legge på svøm. Våg å minste fotfestet og sette deg nye mål. Se framover og drøm. Arbeid deg videre og se hva som venter, om du bare våger. Årets første soloppgang har vi nå hatt og det lyser av en ny dag! Legg på svøm og utforsk det som møter deg. Noen ganger seiler vi, for andre, så sakte avsted i stille vann, men ingen ser hvilket fotarbeide vi har for å få fremgang! Andre ganger plasker vi avsted som om vi er redd for å drukne, men egentlig har vi begge bena på bunnen av vannet. Ingen kommer videre uten å bevege seg.

Opp med hodet og fremover. Det nye året venter på deg og på meg! Legg på svøm!

#foto #blogg #nyttår
26 kommentarer
    1. ladyaugust: Litt spennende å tenke hai også! Gjett om vi kommer til å sparke fra oss for å komme videre da!!!!! Klemmer til deg med masse sollys og varme! 🙂

    2. gode tanker for å gå inn i det nye året,jeg har mye spenning i vente i det nye året,så håper jeg det blir av det gode til slutt ) jeg skal iallefall nyte hver dag som best jeg kan ) riktig godt nytt år

    3. Så fine tanker om inngangen til ett nytt år! Selv tror jeg at jeg skal flyte videre på endel ting som jeg allerede gjør bra, og så må jeg nok ta noen skikkelig harde svømmetak når det gjelder andre ting 😉

    4. Mona: Noen ganger er det godt å bare “flyte” litt rundt også. Det skal da ikke bare være mas og stress i det nye året. Vi får fortsette på vår måte, så finner vi nok våre “jordbærsteder”! Klemsiklem til deg 🙂

    5. Kanskje er det det vi burde gjøre ja. Svøm. Gode ord her. Ikke minst synes jeg tegning og det fyrverkerifotoet var meget bra. Jeg vil så klart begynne å bevege meg. Det gjelder å ikke gro fast i gamle mønstre, helt sikkert.
      Ha et flott nytt år, svømmende!

    6. toveview: Takk du! Her “plasker” det i vei inn i det nye året. Jeg må ta nye tak og komme meg videre, og da nytter det ikke å stå inne på grunna og hutre. Framover skal det, mot nye mål. Ha en vakker kveld 🙂

    7. Her skal det svømmes masse 🙂 Crawles og vanlig, det gjelder å komme seg forover, så teknikken er ikke så farlig 😀 Klemmer og godt nytt år 🙂

    8. frodith: Nei, det spiller ingen rolle hvilken teknikk vi velger. Jeg tror jeg skal ta noen tak liggende på ryggen også, så kan jeg se på stjernene i natten ! Klem til deg 🙂

    9. Flott innlegg og fine bilder, både i form av tegning/fotografi og i form av “språklige bilder”! 🙂 Jeg liker at desember nå er over og at vi har begynt på et nytt år!! 😀

    10. Det er så rett…og ja, vi må tørre for å komme videre..Er det siste bildet her fra deg i går? Det var jo såååå flott!! Godt nytt år!

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Det nytter jo ikke å stå stille å se livet fare forbi! Vi må delta. Ja, bildet var fra nyttårsaften. Synes det ble spennende! Ha en vakker dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg