Ikke mine streker!


Ja, jeg liker å tegne, men dette har jeg ikke laget. Er det ikke fint? Jeg så både skog, en gjiraff og engler, i isen på terrassen!


Ikke alle ser visst det jeg ser? Her er en liten skisse av det første bildet over her. Skog, sjiraff og engel!


Jeg stakk nesa utenfor døra i solnedgangen og ble mer opptatt av gulvet på terrassen enn av himmelen.


Det ble noen solnedgangbilder også da. Det var ikke lange stunden jeg sto der ute, men for en vakker kveld.

#foto #blogg #solnedgang
32 kommentarer
    1. Ja se der ja…herlige bilder av hva naturen selv lager!! Kjempe fine bilder! og himmelen var veldig flott her også i kveld..:-) Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ikke sant. Det var så vakkert at jeg trosset feberen og gikk ut og knipset noen bilder. Men jeg gikk fort inn igjen. Nyt kvelden 🙂

    3. Jammen har du fiiin is du 😀 Fantasien får løpe litt løpsk når man ser slikt <3 Her var det ulv i går, det er jeg nesten sikker på for jeg hørte en slik skummel pesing fra skogen rett ved her. Huttetu og goood klæm <3

    4. Hjælpes, jeg synes det var litt skummelt jeg. Litt mørkt og dystert, og ikke ser jeg noen sjiraff heller 😉 Men himmelbildene var lyse og gode 😉

    5. Margrethe: Her var himmelen som en drøm i over en time i dag. Dessverre kunne jeg ikke stå ute å nyte det, men det var fint fra vinduet også 🙂

    6. Jeg tror det var ulv men er ikke heeelt sikker. Gitaristen har sett ulv her en gang sier han og han er ganske skeptisk på å gå ut akkurat nå kanjeg love Inne er det trygt i alle fall 🙂 Kan jo ha vært en diger hund også ikke godt å si i mørket

    7. Har ikke nattlyskamera…. Jeg er litt redd for ulv kjenner jeg, gaupe også. Jeg hadde gaupe oppe på trappa som spiste hundematen. Sporene gikk helt opp på trappa så jeg tok bilde og sendte til rovviltnemda eller hva det heter, og det var gaupe, en diger gaupe. Tipper jeg hadde fått sjokk om jeg hadde åpna døra akkurat da den sto og meska seg med hundematen…huttetu

    8. Må si jeg misunner deg den vakre kvelden….
      Det var virkelig tøft , om jeg kan bruke det ordet på det øverste bildet.
      men jeg ser nå virkelig i alle fall tre troll også…., de mørkeste områdene:)

    9. Så flott himmel. Her er det bare regn og vått. Jeg så engelen i det øverste bildet med en gang, og så fant jeg sjiraffen etterpå. Morsomt å se ting i is, skygger, skyer osv 🙂

    10. margarites: Takk du! Fint du fant min fantasi da!!! Mye artig å se der ute. Jeg gleder meg til å bli bedre så jeg kan nyte det ekstra lille lyset som har kommet nå, mer og mer for hver dag. Ha en fin dag! 🙂

    11. ladyaugust: Alle hadde vel fått sjokk av en gaupe på trappa. Husker da du skrev om det. Gaupa er jo så vakker. Jeg har ønsket å se den i skogen, men den er jo så sky. Du som har hunder er vel ekstra redd tenker jeg, for villdyrene tar jo kjeledyrene våre først. Men det er fint å tenke på alle dyrene i skogen. Jeg har vært på savnannen og sett etterelefanter og løver, gått tur og sneket på flodhester og fått hjerte til å hamre. Det samme er det nok å se en ulv eller en gaupe. Vi må ikke være redde, for tenk at en elg er mye farligere egentlig! Klem til deg:)

    12. Det høres pennende ut med alt du har gjort 😀 Jeg har sett løver, sånn nesten rett i øya, siden englebassen kom borti vindusruteknappen som var elektrisk og vinduet liksom gikk helt opp av seg selv, rett ved siden av en løveflokk, sulten løveflokk, fyttiskjiten jeg blei skjitredd. Gaupa er vakker men tanken på at den spiser opp Frøya er lite vakker, da er den nix søt mer. Jeg liker rovdyr men ikke riktig så tett og her er det jo litt av hvert. Vi ble angrepet av elg en gang for det var en hissigpropp av en elgku med barn som var her. Gooodklæmme <3

    13. ladyaugust: Ja, du vet hva jeg snakker om. Ikke det minste gøy å bli skremt av noe som helst egentlig. Håper du får jaget vekk villdyrene. Du får gå ut å synge noe veldig!!!!! Det sies jo at villdyrene ikke liker sang? Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg