Ny lek!


Ingen vits å holde en ny lek for meg selv vel? Som dere vet elsker jeg soloppganger og -nedganger. I det hele tatt solens gang over himmelen med skyggespill, skyer og liv. Jeg koser meg med det så ofte jeg kan.


I går på morgenen var jeg ute og kjørte, og da fikk jeg en ide. Disse fargene fikk fram et minne. Jeg fotograferte bildet i noen klinkekuler for noen år siden, men hva med større kuler?


Gjett om det har blitt mange bilder etter det! Julekuler kan jammen brukes til så mangt!


Testing, testing.


Dette er det jeg hittil er mest fornøyd med. At det går an å fange lyset i en kule! Jeg som drømte om digre såpebobler fant samme herlige effekt i en glasskule. Jeg vet at dette kommer jeg til å utforske mer. I dag er det frost og mer frost er det spådd, så såpeboblelek skal jeg også forsøke meg på igjen. Jeg elsker at de fryser til is og får vakre mønster.

#foto #blogg #lek #sol
24 kommentarer

Siste innlegg