Oppned.


Noen ganger kan det bli fint med både opp og ned! Her om dagen frøs jeg ned litt vann igjen. Det ble som en sopp eller en lampe da jeg satt den lille isbiten under den store. Med litt pynt ved siden av, ble det jammen artig. Så snudde jeg hele greia.


Plutselig ble det en vannkarafell. Jeg pyntet den med blomster fra hagen!  Det var helt oppned, men stemoren kommer stadig med nye blomster i vinteren.


Synes det ble så vakkert.


Så hevet jeg glasset for den gryende vår i denne grønne, rare januar, hvor alt er oppned. Jeg lover at det blir en stund til jeg viser iskunst igjen, Minst en uke i hvert fall!

#hobby #iskunst #vinter #blogg
14 kommentarer
    1. Og før jeg fikk lest hva du skrev så tenkte jeg både lampe, karaffel og en liten schnaps i glasset. SKÅL!
      Hehehehehe oppned og ned opp herlige bilder!! Du er ikke tom for ideer iallefall. Her er det rene sommeren ute i dag med MYE vind. Får hverken prøvd meg på å blåse bobler som skal fryse til is eller noe 🙂 hehehe
      Ha en flott dag natheless 🙂

    2. Etdiktomdagen: Morsomt å fryse ned vann i forskjellige former. Den lampen så jeg for meg en natt jeg ikke fikk sove, så da var det ned i frysa med noen plastbokser da! Her er det heller ikke kaldt nok for de såpeboblene, så da får man finne på noe annet! Klem til deg i den grytidlige vår! 🙂

    3. Så flott ja! og det er herlig hva en liten isklump kan gjøre! Nyyyydelig!! Kjempe fine bilder! Ha en god dag!

    4. fruensvilje: Ja, for en rar vinter. I dag snødde det på Rhodos!!!!?? Ikke litt, men masse. Iskunst er gøy, så jeg forsøker meg nok igjen om en stund. Godt vi har frysa, ellers kunne man jo bare glemte det i år. 🙂

    5. karidansen: Hjertelig takk. Det er utrolig gøy. Jeg må få frosset en hel bøtte med vann en dag og prøve meg på å skjære i det. Men først må vi spise oss nedover i frysa!!!! Dumt det ikke er kaldt nok ute.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg