Uten merker?


For meg er det ikke så viktig om det er med eller uten de kjente merkene. Visst har jeg også merkeklær, men de er ikke kjøpt på grunn av merket. Jeg handler fordi jeg trenger en viss form og farge.


Før synes jeg det var fryktelig morsomt med mote og fashion, nye trender og nye fasonger. Men med årene har alt blitt mer klassisk. Noe er likevel forandret! Jeg har forsøkt å komme litt vekk fra alt det sorte. Nå har jeg satset på mørke blått i stedet. I fjor vår ble det både dressjakke og bukse i den fargen. I dag kjøpte jeg meg en blå topp med sløyfer i sidene. Det ble en masse nye servietter også, pluss litt perlegarn.


Veske ble det i blått. Ikke bare en, men to. En stor til kameraet og en liten til lommebok og telefon. Merket? Aner ikke, det var bare den fasongen jeg ville ha og prisen var helt grei. Det er jo salg om dagen. Ser du bamsen til venstre? Det er et lys! Jeg kommer jo aldri til å brenne det lyset, for den var for vakker. Nå skal jeg skynde meg å lage middag.


I dag blir det gyrossuppe med kikerter, ristet brød med smeltet ost. Enkelt og greit!  Man rekker da ikke alt når man er i shoppingmodus etter jobb! Man blir både sliten og sulten av å handle!!!!

#fashion #mote #blogg #foto
18 kommentarer
    1. mange fine gobiter her) nei merke bryr ikke jeg meg om heller,det er plagget i seg selv jeg ser på )herlig med to nye fine vesker da,ja en god veske med plass til kamera er viktig ) nyt middagen og nyt kvelden

    2. Mange flotte ting! ja jeg tenker ikke merke..det har jeg aldri gjort..men har som du, noen merkeklær..men de er nok arvet..hihih..Er litt gjerrig med det å bruke penger på klær..og dill..Syns ikke det er gøy å handle engang..hihih..litt utenom jeg..men maten din! DEN så megagod ut! Kos deg med kvelden!

    3. Det beste er å kjøpe ting man har lyst på uavhengig av merket. Jeg kjøpte en ganske dyr veske i Texas når jeg bodde der, fordi de andre norske damene sa at dette merket var mye billigere der borte….Men det skal sies at denne vesken ikke er så mye i bruk…. Så jeg burde spart det kjøpet 🙂 Så jeg fortsetter heller å kjøpe det jeg ønsker meg fremfor å være avhengig av merke.
      Bamselyset var veldig fint, for fint til å brenne opp 🙂

    4. Shoppingmodus er ikke til å spøke med… hehe… masse flott du har shoppet. Merker er jeg ikke opptatt av, kjøper det jeg liker og som sitter perfekt 🙂

    5. fjellgeitbundingen: Ja, det er lov det. Jeg rekker i hvertfall ikke like mye matlaging hver dag. Når man kommer fra jobb er man jo sulten også. Ha en fin dag! 🙂

    6. Margrethe: Jeg er sjelden i det moduset, men i går hadde jeg skrevet liste over ting jeg trenger utover. Neida, jeg er ikke klar, men noe ble da krysset av. Jeg mangler joggesko til våren og et par litt penere sko, men det er ikke alltid lett å finne noe som passer på foten med en gang. Så det blir nok en tur til en annen dag 🙂

    7. margarites: Ikke sant. Det er jo formen som er det viktige. Det hjelper i hvert fall meg lite om det er et merke, men at klærne ikke sitter pent. Hører om de dyre veskene i mellom og de har jo helt kula om det regner for eksempel. Nei, det passer nok ikke meg som slenger fra meg veska, henter opp kameraet og knipser der jeg står til stadighet! Du får selge vesken din på Finn. Jeg er sikker på at noen vil ha den, så kan du bruke pengene på annet! Likte den bamsen, men den skal stå til pynt den! 🙂 Ha en fin dag! 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Her er det også merkeklær i skapet, for det kan man da nesten ikke unngå, men det er ikke merket men passformen som er viktig for meg. Jeg liker heller ikke å shoppe, men noen ganger må man bare! Glad da jeg var hjemme igjen. Maten var knall og så lettvint. Jeg kjøpte med en halv kilo ferdig gyros fra kjøttdisken, stekte det litt med en ekrtra løk og helte på en liter buljong og en boks kikerter. Så var det fort middag. Mannen var veldig fornøyd, for det var rester til kveldsmaten for han. 🙂

    9. Etdiktomdagen: Ikke min favoritt å løpe i butikker, men må man så må man. Jeg forsøker å ta det med humør da. Det beste er å komme hjem og være fornøyd med innkjøpene 🙂 Ha en flott dag! 🙂

    10. fruensvilje: Ble så fornøyd. Må ha en litt stor veske så alt får plass. Så er det fint med en liten veske som kan tas med “rundt”. Ha en fin dag!

    11. Akkurat ja 😀 Klasker på meg en gammel ryggsekk når jeg trenger noe mer enn bare lommene 😛 Og vi har jo også lettvintmiddager når vi føler for det. 🙂 Ha en fin fredag og god helg om noen timer 🙂 Hils gemalen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg