Det klovner seg til her!

Februar er jo karneval for mange og da er det vel klovnetid også? I hvert fall har Frodith invitert til karneval.Jeg synes alt er som en klovnetid om dagen, men jeg har ikke humor for alle disse sprellene. Sprellene til Frodith liker jeg, men ikke datasprell!  Data hater jeg snart, like mye som jeg elsker det. Nok en gang er min pc hos doktoren. Den kommer nok hjem igjen tom og sliten en dag. Nå er det lånepc igjen. Ikke orker jeg å legge inn nye bilder, så jeg fikk lete litt i arkivet. Der var det jammen mye rart!

Headeren min fra 2013 for eksempel. Slett ikke dum! Solens gang er herlig.


En gang forsøkte jeg å fange sola, men det gikk jo ikke.


For noen år siden hadde vi snø også. Så fint å lage snøkatt.


Jeg prøvde skøytene for noen år tilbake, men jeg hadde glemt det meste.Hjelp, så glatt is er!

Vakkert med vinter.

Dette ble en liten bildekavalkade. Så får jeg håpe at dataen min kommer tilbake til meg snart, og at den slutter å klovne så mye. Nå vil jeg snart ha arbeidro.

#foto #blogg
22 kommentarer
    1. koselig med tilbakeblikk ) skjønner att det ikke er noe å le av med en pc som klovner seg,noen ganger kan det lønne seg å bare kjøpe en ny med det samme ,det har jeg i tankane til høsten )

    2. fruensvilje: Ja, du verden så mye man har liggende i mapper her og der! Nei, den klovningen min pc driver med nå, liker jeg ikke. Min pc er bare to år gammel, så den burde jo holde en stund til kanskje? Vurderer en mac etterhvert, men det er visst masse tull der også hører jeg. Noen ganger føles det slitsomt med alt det nye som ikke fungerer og jeg ønsker meg nesten, men bare nesten, tilbake til skrivemaskin med rettetast og blanke ark!

    3. jeg har ikke hatt annet en mac og har aldrig hatt tull med min,eneste som er med min nå er att det går noe tregt så kanskje den bare må tømmast litt ))

    4. fruensvilje: Vurderer mac neste gang jeg skal kjøpe meg en data. Men tømme må vi vel gjøre innimellom uansett maskin tenker jeg. Du må nok ta en våropprydning. Kos deg på lørdagen:)

    5. Så fin klovn som ser litt betenkt ut :)) Blir nok hyggelig med karneval hos Frodith igjen :)) Masse vakre bilder du viser her . Slitsomt med tekniske ting som ikke funker slik di skal…
      Ønsker deg ei fin helg videre <3

    6. annebe: Ja, den klovnen er visst like betenkt som meg. Men nå har jeg hentet dataen igjen, og det ser ut til å fungere nå, heldigvis. Gleder meg til karnevalet. Morsomt å se hva folk finner på. Klem til deg på lørdagen! 🙂

    7. Så kjipt når pcen ikke virker som den skal! Håper den kommer frisk og opplagt tilbake! Flotte bilder, og de med solen har fantastiske farger. Nyt kvelden 🙂

    8. Når det blir krøll med dataen er det greit å kunne hente litt fra arkivet. Jeg hadde ikke sett dette før, for jeg begynte ikke å blogge før for to år siden! 🙂 Klovnen din har sjel. Jeg tenker på sangen som Anita Skorgan sang – om klovnen som hadde tårer bak maska! Flotte naturbilder også! 🙂

    9. karidansen: Tusen takk, så hyggelig sagt av deg! Ja, mange av oss kan vel gjemme oss bak en maske innimellom, som klovnen.
      Godt man har et arkiv å ta av. Nå er dataen hjemme igjen heldigvis.Mye som skal på plass, men jeg i da på nett heldigvis.

    10. margarites: Kjempekjedelig. To ganger har den vært avsted denne uken. Alt er slettet og ryddet opp i første gangen, trodde vi, men så streiket nettet. Nå håper jeg det ikke blir mer tull framover. Ha en vakker kveld 🙂

    11. Så koselige bilder! og fint med litt tilbakeblikk innimellom..må snart det jeg også..har så mange jeg ikke har fått vist..hihih. Synd med dataen..håper du har fått ut det du trengte av den da.. grrr..data er dritt når det ikke funker!! lykke til og håper det ordner seg snart! ha en god kveld!

    12. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk. Ja, det er mye vi har liggende, det skal være visst. Heldigvis har jeg alt lagret på ekstern boks, så det har fått bra. Nå er dataen hjemme igjen og den fungerer!!!! Hurra! Nå er det bare å få inn fotoprogram, skriveprogram og diverse. Ha en fin kveld 🙂

    13. frodith: Ditt klovneri er bare herlig, men sånne datasurreklovner vil jeg ikke ha i huset mer!!!! Jeg må se til å planlegge hva jeg skal være i dette karnevalet. Heldigvis noen dager igjen. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg