Første dag i mars.


Se her da! En snøklokke, og ikke nok med det, skikkelige dråper også!!!! For en vakker morgen, denne første dag i mars.


Da jeg våknet i dag, var det bittelitt snø på bakken. Bilsporene var synlige, og da tenkte jeg at det var fint å krysse av for en fin dag! Jeg måtte leke litt. Det ble noen badeender og en liten kanin på muren.


Oppe i blomsterbedet vårt ble det en mengde bilder.


Det er flere plussgrader allerede, så snøen vil nok forsvinne fort.


Det er bare å danse mot vår folkens!

#natur #vinter #snø #blogg #foto
16 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og jammen fikk du flotte dråperbilder her ja!! Herlig! Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk. Endelig ble det en vakker dråpe igjen gitt. Herlighet så fint det var ute, men det smelter fort. Ha en fin marsdag! 🙂

    3. Etdiktomdagen: Tusen takk. Ja, her er det skikkelig vårlig i dag. Man ser det vokser i blomsterbedet. Nå skinner sola mot kvelden og det er bare herlig å se på selv om jeg sitter inne og jobber på. Ha en vakker kveld 🙂

    4. Så flotte bilder, og det dansende paret på slutten var jo fantastisk! Her har vi hatt alle fire årstidene på en dag i dag – ja, ikke helt sommervarme, men regn, snø, sludd, haggel, sol og blå og grå himmel. Og nå i kveld så kom lyn og torden også – snakk om mye vær 🙂

    5. Margrethe: I dag har vært en fin dag, selv om jeg bare fikk de minuttene i morgens ute i lyset. Jeg blir i godt humør av å se at det våres! Ha en fin kveld 🙂

    6. margarites: Tusen takk. Gøy å tegne med snø på murene. Litt “tagging” det der, men det smelter jo så fort igjen. Fire årstiden på en dag? Ja, det ble et par her da. Først vinter med snø, så kom tåka og regn, før sola tittet fram. En herlig vårdag egentlig. Lyn og torden er da ikke vårvær, men sånn kan det bli. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg