Engler i snøen!


Denne engelen er til dere alle! I går kveld fikk jeg endelig laget en i nysnøen. Har du forsøkt det i vinter?

Jeg gikk en tur i det det mørknet i går kveld, og det var så fint. Det luktet friskt, snøen dalte ned over meg og alle spor etter andre var visket ut.


Kumlokkene i gata ble som små eventyr, og i skogkanten gikk det tre rådyr!


Nede ved vannet speilte alt seg i råka. Ja, det går fint å ta bilder i tussmørket. Jeg har et helt vanlig lite lommekamera og brukte blits.


Denne er til deg Dedicat. Nå har jeg tatt utfordringen. Hvordan går det med deg der oppe i all snøen? Herved utfordrer jeg alle dere andre. Lag engler i snøen i da!

#foto #blogg #vinter #engler #engelisnøen
22 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og flott snøengel! Nei, jeg har ikke laget det..og i dag kan jeg nok fint greie det..for nå har det kommet masse snø i natt..men jeg er litt redd jeg ikke kommer opp om jeg legger meg ned…og hundene vil vel gå “bananas” hihihihi..Ha en flott ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hjelp, jeg ser det for meg med hunder i alle retninger. Nei, du får droppe det. Du holder deg til dråpene du!!! Ha en vakker dag! 🙂

    3. dette var et vakkert innlegg,et lite eventyr i seg selv) takk for en nydelig engel,jeg skal ta vare på den ) skulle gjerne laget en engel jeg også,men håper det først blir mulighet til neste vinter hi hi ,ja for vi har ikke snø nå )

    4. Tusen takk for en slik flott engel <3
      Nei, her har det ikke vært snø nesten - til å rulle seg i 😀 hehehehe Nå sludder et ute, men det forsvinner jo like fort. Vinteren er muligens over for denne gang. Våren er sterkt i anmarsj her 🙂
      Nydelige bilder av de komlokkene. Detaljer 🙂
      Ha en flott dag kjekke du!!

    5. Iselin Renée: Ja, det er fint det også. Fortsatt er det jo mars, så våren kommer etter hvert den. Jeg kosa meg i går kveld. I dag regner alt bort igjen 🙂

    6. Etdiktomdagen: Hyggelig du tok i mot! Jeg ble så glad av de komlokkene. Mye fine detaljer som kommer fram i nysnøen. Enda er det bare mars, så det kan komme mye snø her enda. I dag regner det og er tåke, så vår snø forsvinner nok fort denne gangen også. Ha en vakker dag! 🙂

    7. Etdiktomdagen: Ikke annet å gjøre enn å ta det imot med et smil. Her blomstrer da snøklokkene i blomsterbedet og fuglene synger. Det gir jo masse håp! Koselig inne i sånt vær, men det blir vel en trimtur i kvelden tenker jeg. Litt frisk luft skader jo ikke. 🙂

    8. Det var mye vintervakkert på en gang :)) Ikke laget engler i snøen i år..din ble skikkelig fin , får se om det blir noe med meg før snøen går igjen :)) Klem <3

    9. annebe: Takk du! Nei, ikke alle får laget engler i snøen, så da tenkte jeg at jeg kunne vise fram min! Kanskje det kommer snø nok for deg siden. Klem 🙂

    10. Herlig englebidler .-) Skal se om jeg får til noe jeg også 🙂 Må visst ta DET før røret-utfordringen min, for det er det flyttet inn en mann 😀

    11. Herlige bilder! Har nettopp tatt noen tussmørkebilder sjøl… de får du se i morra! Engel skal jeg prøve å få laget i morgen den dag! Klemmer 🙂

    12. frodith: Her er all snøen vekk igjen, så det var ikke lange tiden jeg fikk på meg. Røret er bebodd? Ja, sånn kan det gå, det er jo tak over hodet der. Vi får se til våren da tenker jeg. Ha en vakker dag. Klem 🙂

    13. Margrethe: Takk. Da titter jeg innom deg for å se. Morsomt med bilder i kvelden også.Lykke til med engel i snøen. Her er all snø borte igjen og sola skinner! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg