Skyer (Frodiths utfordring 6)


I dag var ordet SKYER! Gjett om ikke jeg ble overrasket da jeg bladde over til en ny dag i kalenderen min. 18.mars har en sky! En litt tung sky! Men med et vennlig blikk og et smil kan vi kanskje forandre dagen for noen som har det vanskelig. Noen sier de har en tung sky over seg, men det finnes heldigvis lette lyse skyer også.


Noen dager er mørke og andre dager lyse, sånn er det med skyer også. Men vi trenger vel begge for å være hele. Om vi ikke har vanskeligheter, vil vi ikke sette pris på en god dag heller kanskje? Ser du etter bilder i skyene? Det gjør jeg.


Jeg synes skyer er like fasinerende som en soloppgang eller solnedgang. Når det begynner å blåse i trærne, det drypper litt forsiktig, så vet vi at snart dundrer det løs.Hva kommer etterpå? Da kommer sola! Flere innlegg i Frodiths utfordring finner du HER!

Ps. Husk å titte innom min lille konkurranse i det grønne innlegget og si hvor mange farger jeg har brukt! Det finner du HER!
 

#blogg #foto #helg

#frodihfotoch01 #blogg #himmel
34 kommentarer

Siste innlegg