Vinneren er!


Morsomt med en konkurranse her på bloggen min. Dette var første gang jeg forsøkte meg med det! Det ble et skikkelig kappløp mot slutten.

Seks grønnfarger var svaret.

Tre med blyantakvarell og tre grønnfarger fra maleskrinet mitt. Det ble trekning, og dermed fikk jeg en vinner!

Vinneren ble Annebe!

Det var et vidt spekter av  tall hos deltakerene. Mange valgte samme tall som 3, 4, 5, 6, 7 og 8. Fargene blander seg jo i hverandre, så det er ikke lett å gjette heller. Tusen takk for alle som deltok med liv og lyst!


Nå har jeg kjøpt meg nye ark, tusjpenner og pensler, så jeg fortsetter å lage mine bilder. Kanskje jeg har en konkurranse igjen snart, for dette var morsomt.

Gratulerer til Annebe! Bloggen hennes finner du HER!
Nå må du sende meg adressen din i innboksen min, så kommer bildet din vei, så fort jeg kommer meg på posten.

#blogg #kunst
30 kommentarer

Siste innlegg