Vår-lyd (Frodiths utfordring 8)

video:MVI_6058
video:MVI_6061

Dette var ikke lett. Vårlyder er det mange av, men å få dem ned på film er jeg ikke flink til. I går kveld snødde det her, så jeg drømte om bilder av krokus i snø, men det smeltet før det lysnet av dag. Jeg fikk nøye meg med krokus i dryppvannet fra taket tenkte jeg. Fin lyd, men jeg greide ikke å laste det opp her???? Da får det bli litt av min vårfavorittlyd i stedet. Nei, dette er ikke fra i år, men fra i fjor. Tranesang og tranedans er så fint synes jeg. Dette er filmet på Hornborgasjøen i Sverige i mars i fjor!


Bilder av krokus fra i dag tidlig kan du få se da! Flere innlegg om vårlys finner du HER. Dette var siste del i Frodiths utfordring. Jeg vil si tusen takk for herlige utfordringer. I morgen må jeg visst finne på noe å blogge om selv.

 

#frodihfotoch01

#foto #blogg #traner #vår
26 kommentarer

Siste innlegg