Travelt!


Her regner det i dag, men det bryr ikke fuglene seg om i det hele tatt. Love is in the air!  I sånt vær synger småfuglene mer enn vanlig, og det er så fint. Det er en travel tid i naturen. Jeg har det travelt selv om dagen og rekker slett ikke alt jeg vil. Ikke stort å gjøre med. Det er bare å gjøre så godt det går. Jeg har akkurat kommet inn fra et oppdrag og spist et rundstykke uten pålegg i full fart her før jeg fortsetter med jobbingen. Men en liten pause måtte jeg unne meg, da ble det litt blogging!


I går inntok biene hagen vår og det var så fint. I dag er det stille.


Det er bare å glede seg til nye solskinnsdager, men naturen trenger litt vann også. Gjett om det ikke vil gro som bare den etterpå!

#blogg #vår #foto
18 kommentarer
    1. Jeg så sommerfugler helgen som var og det var sååååå deilig- da er det liksom vår på ordentlig 😀
      I dag regner det som bare et her, men det går fint 🙂

    2. Ja, i morgen satser vi på sol 🙂 Jeg sjekker aldri værmeldningen, jeg lar meg heller overraske når jeg titter ut av vinduet på morgenene 🙂 He he

    3. så nydelige bilder da,og så mange bier også,håper dei er her også,ja jeg har ikke sett noen,for noen plommetrær står i blomst og er snart ferdigblomstret,er ikke innsektene her blir det ikke mye plomme

    4. Ja vi trenger jo litt vann..eller naturen trenger…Så vi får ta det med oss! Så mange bier!! herlig!! og sommerfugler..jaaaa..jeg fant også en til i går..så de kommer sakte men sikkert..tok første flott av hunden i dag..grrr…ikke like hyggelig.. så obs..de er på vei de også..orm er lokalisert også.. Nydelige bilder! ha en god kveld!

    5. Jeg møtte en sommerfugl på skogsturen på mandag, og jeg ble nesten euforisk! Dette er en så fantastisk tid at det er vanskelig å sette ord på det. Flotte bilder fra deg som vanlig 😀

    6. Elevele: Satset på sol, men her er det tåke og regn på morgenen. Jeg tar også været som det kommer til vanlig, men det hender jeg sjekker fordi jeg skal noe da!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte:Takk du! Litt av hvert må vi ha og da setter vi så pris på en solskinnsdag også.Flått liker jeg ikke. grøsj, men vi får sjekke og sjekke både oss selv om hunder! 🙂

    8. karidansen: Tusen takk Kari. Ja, her går det unna om dagen. Jeg forsøker å henge med på bloggen, men rekker bare noe, innimellom jobb og syke i familien. Men sånn er det bare! Det er vår i hvert fall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg