Fristende.


Jeg så noen bilder på nett her om dagen og lot meg friste. Dette ble min frokost i dag.


Jeg fulgte ikke oppskriften deres, så mine ble ikke så pene. Men det var godt. Et eple ble skrelt og delt i skiver. Så tok jeg ut midtstykket og drysset kanel over ringene. Jeg tok vare på de runde i midten også jeg da, for de ble litt morsomme å pynte med tenkte jeg. Det var litt vaffelrøre igjen var tidligere i uka og jeg dyppet skivene i det. Så stekte jeg dem på begge sider i stekepanna.Skikkelig rufsete i kanten ble mine.


Men det smakte nydelig. Jeg drysset over noen rosiner, litt melis og karamellsaus. Jeg kunne tatt på en skje med yoghurt eller rømme selvfølgelig, men jeg synes dette var godt som det var. Finfin fredagsfrokost. Snart helg!

#foto #mat #blogg
29 kommentarer

Siste innlegg