God påske til dere!


Om du ikke skal på langtur i påsken, er det mye å se på i nærmiljøet også. Let etter små eventyr. Jeg fant et gammelt sykkelhjul, to fugler på taket, en sel som egentlig var skyggen fra en stein, mose og tang som ble både det ene og det andre.


Livlig i strandkanten om dagen! Havet har ført med deg mye rart inn mot land.


Herlig å rusle seg en tur, men ikke med feil sko?????? Jeg tok fram et par vanntette joggesko jeg ikke har brukt siden i høst. Gjett om jeg kjente det? Jeg hater gnagsår. Det endte med at jeg tråkket ned begge helkappene for at det ikke skulle bli verre. Jammen godt jeg ikke hadde gått så langt.


God påske til dere alle og om dere skal ut å gå tur eller ikke, men husk riktig skotøy!
 

#blogg #påske #natur #foto
28 kommentarer
    1. Så vakkert! og de hvitveisbildene var råflotte!! Ut på tur..men skotøy er viktig ja..jeg har kjøpt meg nye sko..så må passe på..lett for at nye sko gnager her og der…Ha en riktig god dag!

    2. så mange vakre bilder,du får fram det vakre i alt du )) og god påske,feil sko skal jeg ikke ta på nei,blir det tur ut i dag ,ja da blir det gummistøvler

    3. Det gjelder å ha øynene med seg 🙂 Da finner man kunst i vær busk 🙂 DU gjør hvertfall 🙂 Herlig <3 Kos deg med dagen snupp <3

    4. De er helt fantastiske de bildene du ser og tar 😀 Eventyr rett og slett. Du ser slike ting hele tiden og det gjør ikke jeg, tror jeg må bli flinkere til å bruke øynene. Håper gnagsårene er vekk, stooor god klæm og god påske <3

    5. ladyaugust: Jepp, overalt er det eventyr der vi går, det gjelder bare å se seg om mener jeg! 🙂 Heldigvis reddet jeg de helene ved å tråkke ned skoene. Ikke godt med gnagsår. Klemmer til deg og nyt dagene! 🙂

    6. frodith: Du ser jo godt sånt selv du! Skygger og mønster er artig å følge med på! Herlighet så godt det skal bli med noen dager med fri. Klem til deg. Nyt dagene du også! Klem 🙂

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Nydelig med alle blomstene nå! Jeg har også kjøpt et par nye, men de må nok gåes inn!!!! Kos deg i påsken! 🙂

    8. Så nydelige bilder! Påskeferie er til for å nytes, og jeg skal nok ut å se litt på naturen også. Gnagsår er ikke noe godt. Jeg har som regel alltid med meg 2 plaster lapper, både i lommeboken og i mobildekselet. Man vet aldri når de trengs. Håper du ikke fikk skikkelige vannblemmer bak på hælene. God påske 🙂

    9. margarites: Mange takk. Gleder meg til turer ut, uansett vær! Men skoene skal være de gamle på langturene. Heldigvis slapp jeg unne vannblemmer, fordi jeg tråkket ned skoen før det ble for ille. Jeg har alltid gnagsårsplaster i veska og ryggsekken, men denne gangen hadde jeg ikke med meg annet enn telefon, kamera og nøkler i lomma. Jeg må nok få på plass et plaster i dekselet jeg også! Turen er jo ødelagt med gnagsår. Nyt helgedagene!

    10. Kjempefine bilder. Jeg liker så godt bilder av sånne små detaljer som så få tar seg tid til å se, men som er som små kunstverk 🙂

    11. Smiler.. og regner med at det blir barfotatur neste gang 🙂 Han en riktig god og fin påske til dere begge.. med og uten sko 🙂 Fruen hilser 🙂

    12. Mariann:Tusen takk! Turene blir festlige for meg, men ikke alle andre har sansen for dette da! Jeg koser meg ofte på tur alene, og da gjør jeg som jeg vil! Kos deg i påsken!

    13. dedicat: Heldigvis har jeg flere par sko som ikke gir blemmer, så sko blir det på føttene!!!! Det er alt for kaldt til å gå barbent enda i gresset, selv om svabergene faktisk var varme i helga.Nyt helgedagene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg