Tilbake!


Jeg gjør et tappert forsøke på å komme meg tilbake til normalen igjen. Denne tiden av året er skikkelig aktiv, og det er jo fint. Konfirmasjonshelgen er unnagjort og i går var det skuring av lokalet vi leide. I dag er jeg sliten, kan man si. Men det er ikke en sånn lei slitsomhet. Jeg er så glad for at alt gikk fint til barnebarnets ære. Han var fornøyd, og det er viktig. Jeg fikk med matrester til lunsjen i går, og gjett om vi koste oss. Ute blomstrer det så vakkert, men jeg ligger langt etter med jobb nå. Det er bare å sette i gang, så jeg kommer i rute igjen. Men tilbake til hverdagen, er fint det også.

#foto #blogg
17 kommentarer
    1. ladyaugust: Har kost meg masse, men nå er det tilbake til hverdagen igjen. Håper jeg snart er i rute med det meste og kan kose meg litt i våren. Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem 🙂

    2. Ta pauser for de er påfyll og gjør alt litt lettere og så fylles man med glede over de små tingene <3 😀 Vååårkos er fiiint. Jeg klippa gresset i går for første gang i år og det var faktisk digg 🙂

    3. Ja i perioder har man mye å “sysle”med.. så deilig når det er noen vanlige rutiner igjen :)) Nydelig blomstring på trærne.. Og så mye god mat dere fikk med.. har ikke sulta i helga da..hehe… Klem <3

    4. Ja det er litt godt når ting er unnagjort…og at det gikk bra..da er jo alle glad!! hihi..rima nesten.. Flotte bilder! og kos deg med hverdagen!

    5. annebe: Kosa oss skikkelig, og alle var fornøyde etterpå. Nå er det iskaldt og snø i luften, så man glemmer helt at det er vår. Men våren komme nok tilbake snart! Ha en fin dag! 🙂

    6. Siv Svanem: Ja, sammen var vi dynamitt! Herlig å samarbeide om et opplegg. Svigerdatteren hadde den fulle oversikten, og jeg hjalp til der det trengtes. Fint minne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg