Herlig dyreliv!


Artig å møte fjorårskalvene igjen. De løp over nysådde jorder så det skikkelig støvet. Måkene som satt der i sola, brydde seg ikke.


Jeg sto på kanten av jordet, men våget ikke å lokke på dem. De var skikkelig nysgjerringe på meg og den ene rekte tunge!!!!


Jeg var ute en halvtime og så både rådyr, elg og den store svartspetten, pluss flere harepuser og masse fugler!


Se på det trestykket på venstre side da. Det ligner jo også en hakkespett. Flaggspetten forsøkte å gjemme seg, akkurat som ugla! Heldige meg som har naturen så nær der jeg bor. I dag er det pluss en varmegrad og snø i lufta, så våren lar visst vente på seg. Håper det snart kommer litt varme. Det blir kaldt for alle blomstene og dyreunger som kommer.

#friluftsliv #natur #blogg #foto
25 kommentarer

Siste innlegg