Trolsk!


Det kan virke ganske ensomt, forlatt og trolsk i skogen en regnværsdag. Ikke så mange dyr er det å se og ikke synger fuglene noe særlig.


Jeg gikk meg en tur innover skogen i går kveld, og det var fint selv om det regnet. I en fordypning på en stor stein hadde det samlet deg så mye vann og visne barnåler at jeg måtte fikse litt på bildet så du ser at det ligner Pippi. Hun hadde ikke gitt seg på grunn av litt dårlig vær, tenkt jeg da.


Jeg kom inn til en parkeringsplass for redskap og der var det mye fint å knipse bilder av.


Litt lenger inne fant jeg utsprunget hegg. Helt magisk duft var det.


Kvelden var trolsk og spennende, men denne gangen så jeg ikke hverken elg eller rådyr. Men jeg synes å fornemme trollelgene der de danset gjennom regn og vann i våren. Vannet skvatt rundt dem og pusten lagde tåke. Trollelger var på jakt etter en rolig natt der det var tørt for dryppene regn.

#foto #natur #blogg
16 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no:Ja, det er herlig å bare vandre omkring i stillheten. Jeg trenger det etter mye stress, og så avslappet man blir etterpå. Ha en vakker fortsettelse av dagen! 🙂

    2. fruensvilje: Jeg hadde en herlig tur i regnet. Men selv om jeg hadde regntøy, så ble jeg fuktig over det hele. Herlig å komme inn igjen etterpå også. Trollelgene var så søte da jeg fikset dem i fotoprogrammet, at de måtte med!!!! 🙂 Tusen takk for søte ord!

    3. Så mange flotte bilder! og dråpebildene var topp! MEN det siste elgbildet var helt fantastisk!!! Har du lagt bilder oppå hverandre? VAr skikkelig fint!! Ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen hjertelig. Ja, gjett om det var dråper i regnet da! Men jeg vågde ikke bruka kameraet hele tiden heller. Bildene av elgen er lagt over hverandre. Gøy å teste 🙂

    5. Vakkert i naturen med regndråper også.. men koseligere å være ute i finvær, men litt frisk luft trenger man uansett vær :)) Helt nydelige bilder og motiver her <3 Nydelig fornemmelse av trollelgen også .. Kos deg med kvelden <3

    6. annebe: Ja, jeg trengte frisk luft og da nytter det ikke å vente på sola hver gang. Kosa meg i går og det ble jammen en kveldstur i dag også! Klem til deg og natta! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg